Gå til innhold

mega -høyttalere sjekk dette. Råbra


Anbefalte innlegg

Her er et råd: Kjøp 3 Nad 218 (2x200watt) og 3 par cerwin vega ls 15. Og en marantz surround 6 kanals forforsterker. Det kicker rimelig bra. Har du lyst på mer bass? Kjøp to cerwin vega stroker 18" og en nad 218 til. Stroker elementene må du bygge kasse til. Da vil jeg tro at du blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

the best one begynner å nærme seg noe her, men sier dere at de små PC-høyttalerne gir meget bra lyd?

Kanskje for pengene, men...

Mener mine AudioPro Blue Diamond duger bra nok. Har to 10" subber som når ned til 18Hz (+/-3db), dyp nok bass till at det klirrer både i vinduer og dører....

 

På en annen side har nok Klipsch de beste PC-høyttalerne.

Lenke til kommentar

the best one: har du ikke lyst til å høre annet enn bass du eller?

blah.. høres ut som en jevla råner eller fyrensomsattrettbakmegpåTGmed2stykkCerwinVegaAL1000

når det er sagt har jeg vel lyst på noe som kicker litt mere enn cambrigbe greiene på datan... men ikke fan om jeg gidder å løfte blytunge bose-høytalere opp en etasje bare for det :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 20:17, ritz00 skrev:

ingenting slår altech lansing høytalere! dei rule :smile:



 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl

 

De er ganske bra ja såg i grunnen etter 5.1 system men fant ingen i den prisklassen med et utsene som jeg likte :grin: har ikke prøvd på hvor bra de er siden foreldra som oftest er Hjemme :sad:

 

Men til Normal bruk så Er de Meget bra har muliget for å kjøre 2.1 2x2.1 og 4.1 og den har både digital og analog muligheter.

 

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-04-19 10:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 19:57, Yuri skrev:

Kjøpte nettopp dissa:


fordi jeg vil at det skal se bra ut.

For meg er lyden helt konge! Men jeg har aldri hatt noen ordentlige høytallere uansett...


 

Jeg har samme selv vant de i en compo .. greie satelitter men den subben er virkelig dårlig , utrolig kresen på plasering ... og gir alltid lyden andre steder en der man sitter :razz:

Lenke til kommentar

**** så audiophile folk her må være! Jeg har et Creative DTT 3500 system, og synes selv at dette kicker seriøst ass. Men det er litt lite kraft i det, og er ikke helt det beste på alle områder. Derfor ser jeg etter et litt kraftigere og bedre et. Og det jeg skal ha er MegaWorks 5.1D. Dette er MER enn kraftig nok for et (lite) gutterom, det er nydelig lyd i det og det dunker Klipsch når det gjelder bass. Klipsch sin har en tendens å bli rumlete.

 

Tester viser at MegaWorks er bedre enn Klipsch på noen områder, og dårligere på noen, som mellomtone og diskant. Men på bass er MegaWorks best. Tror disse systemene er ganske likeverdige. Men så er jo de omtrent like dyre, og MegaWorks gir en senter i tillegg, så valget er ganske klart for min del. Er forresten sikker på at MegaWorks hadde fått THX stempel hadde de spurt George Lucas om det ja. Det er bare det at THX bare såvidt begynner å bli ettertraktet hos PC-system, og ikke alle gidder å ta med dette. Gleder meg til å få MegaWorksene mine eg :grin:

Lenke til kommentar

Enig med deg DOMINIZER.

Jeg gleder meg til Tirsdag for da får jeg Megaworksen.

Nå har jeg aldri hadt noe bra anlegg så for meg blir det sikkert kjempe bra.

Når det gjelder andre 5.1 systemer skal jeg ikke uttale meg for det har jeg ikke nok kunskap om.

Det jeg vet er at Megaworks har fått meget bra omtale og til mitt bruk passer de perfekt.

Gleder meg til å prøve dem :smile:

Gi meg tilbakemelding når du har fått testet dem DOMINIZER.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: thunstad på 2002-04-21 19:21 ]

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg fått Megaworks og testet dem.

Jeg er meget fornøyd. Lyden er for meg kjempe bra og man kan gi på skikkelig uten at lyden forvrenger seg.

Bassen er også konge bra.

Jeg slet litt med å få 5.1 på DVD filmer, men det løste seg ved å bruke Power DVD XP 4.0 som støtter Dolby Digital.

Jeg kan på det sterkeste anbefale disse høytalerene til andre.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 16:50, thunstad skrev:

Ja nå har jeg fått Megaworks og testet dem.

Jeg er meget fornøyd. Lyden er for meg kjempe bra og man kan gi på skikkelig uten at lyden forvrenger seg.

Bassen er også konge bra.

Jeg slet litt med å få 5.1 på DVD filmer, men det løste seg ved å bruke Power DVD XP 4.0 som støtter Dolby Digital.

Jeg kan på det sterkeste anbefale disse høytalerene til andre.


 

har du sammenlignet dem med det vanlige stereoanlegget, ditt? lurer på om jeg skal kjøpe dem, eller et mini anlegg til samme pris. Heller vel mest mot dem, da jeg pleier å bruke pc til musikk avspilling, men er litt usikker ennå ??

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Har det her http://www.kenwood.com/i/products/audio/ho...me/sea751w.html

anlegget og er veldig godt fornøyd med det. Eneste ulempen er at det ikke har digital inngang, men cd spilleren har digital ut selv om det ikke stod i spesifikasjonene..

 

ps. for dere som vil se hvordan en fjernkontroll skal se ut:

http://www.timeandtune.com/acatalog/Shop_K...RC_151_218.html

 

 

Verdt å kjøpe anlegget av bare den.

Programmerbar og kan fylle den opp med kontroll til alt fra mitt mark tv og til nokia parabolen..

 

Finnes så klart bedre anlegg, men er greit at høgtalerne ikke er så store så det går baki en vanlig golf med god plassering.

Lenke til kommentar

jeg har nettop anskfet meg altec lansing ada885. og alt jeg har å si er wow. herregud skulle ikke vært lov med så mye forskjell i høytalere. disse THX godkjennte høytalerne virker perfekt med soundblaster live kortet mitt. prisen var ikke så ille heller. skal du ha høytalere så bør det ikke være til i ditt hode hva du skal velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...