Gammelmann Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Har en gammel Amiga A500-HD+ stående, og lurer på om den kan ha noen som helst verdi f. eks på museum. Det er så vidt jeg vet ingen harddisk til den, men har en 4-500 disketter med spill på liggende. Selve "maskina" er innebygget i tastaturet, og skjermen er en Commodore 1084. Maskina fungerer ypperlig å spille på, og er i ganske god stand. Er det noen som tror samlere f.eks er villige til å gi en slant for den?
Earendil Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er jo en god del samlere der ute. Sikkert noen som ville gitt et par tusen for den, med tanke på at du har så mange spill også.
Luske_Ludvig Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Skjermen er det sikkert noen som er på jakt etter. Den kan brukes til mye annet også, siden den har video inngang +RGB Skjermen er ypperlig til c64 også.
tigerdip Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Up for bids, an Amiga 500, A590 Hard drive, mouse, joystick, system disks, powersupplies, 2 external disk drives. The system is in excellent condition, 512k, denise board, kickstart 1.3, Amiga Dos 2.1, and Workbench. The A590 hard drive is very rare. It has 250mb SCSI drive and all the ram slots are full (I believe that would make 2mb or ram). The hard drive has tons of software loaded on it. The 2 external disk drives work great. 1 is made by "Golden Image" the other is a Roctech. 2 power supplies are included (not pictured) 1 for the Hard drive, the other for the computer. Denne ble solgt på eBay for $102.
Gammelmann Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 (endret) Up for bids, an Amiga 500, A590 Hard drive, mouse, joystick, system disks, powersupplies, 2 external disk drives. The system is in excellent condition, 512k, denise board, kickstart 1.3, Amiga Dos 2.1, and Workbench. The A590 hard drive is very rare. It has 250mb SCSI drive and all the ram slots are full (I believe that would make 2mb or ram). The hard drive has tons of software loaded on it. The 2 external disk drives work great. 1 is made by "Golden Image" the other is a Roctech. 2 power supplies are included (not pictured) 1 for the Hard drive, the other for the computer. Jaja. Den der hadde litt ekstrautstyr som jeg ikke har, men kanskje det ikke er så langt unna. Jeg tror uansett jeg kommer til å beholde den og sette den på loftet til jeg blir gammel. Da er den kanskje ennå mer verdt også. Dessuten er den jo morsom å ha. EDIT: Leif Endret 12. mai 2004 av Gammelmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå