Gå til innhold

Pc Headsett - KOSS R70B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er ganske nytt. Jeg har r55b og er veldig fornøyd med lyden og komforten på de. Kan ikke tenke meg at r70b er dårligere. De har nok bare forbedret de tenker jeg. Søk på r55b så kan du jo lese litt om de.

 

hadde et sony headsett til 400kr før jeg kjøpte r55b og forskjellen fra de var sinnsyk i på lydfronten :yes:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Jeg hadde også r55b enstund før microfonen i den sluttet å virke endag. Men komforten på disse var langt under kravene mine. De hadde plastikk rett på øret som gjorde de ubehagelige å ha på seg i lengre perioder, og satt ikke bra på hodet mitt. Kanskje det er hodet mitt det er noe feil på? ;) Lyden i dem hva heller ikke noe å skryte av. Med andre ord ville jeg vært skeptisk til r70b også, men kan jo hende de har fikset nettopp på disse problemene.

 

Uansett bør du se/prøve dem før du bestiller fra internett. Hvis du ikke er villig til å bruke 14 dagers retur retten din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hadde også r55b enstund før microfonen i den sluttet å virke endag. Men komforten på disse var langt under kravene mine. De hadde plastikk rett på øret som gjorde de ubehagelige å ha på seg i lengre perioder, og satt ikke bra på hodet mitt. Kanskje det er hodet mitt det er noe feil på? ;) Lyden i dem hva heller ikke noe å skryte av. Med andre ord ville jeg vært skeptisk til r70b også, men kan jo hende de har fikset nettopp på disse problemene.

 

Uansett bør du se/prøve dem før du bestiller fra internett. Hvis du ikke er villig til å bruke 14 dagers retur retten din.

Mine slike er elendige.. Funket veldig bra med lyd og lidnende, men mic oppheng knakk med en gang... Etter en stund med bruk og frakting til og fra LAN så knakk plasten som rammer inn den nettinglignende greia og dermed løsnet den venstre høyttaleren.. Litt kjedelig, og håper bare garantien gjelder..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...