IRazor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Snorreh: Ønsker å fjerne XP SP2 for det lager krøll i systemet mitt. Er rimelig sikker på at det er den som lager bugs. Noen som har tips på å fjerne XP SP2?
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Noen som har merket at den plast-platen DVD-brenneren er løs?
MrLuni Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Er ikke denne pc'n gammel nå? Den er jo jævla dyr for å ha "greie" deler...
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Den er vel ca. et år gammel nå Dyr? Koster ca. 13000kr
MrLuni Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Den er vel ca. et år gammel nå Dyr? Koster ca. 13000kr kor finner eg den da? Endret 2. april 2005 av luni
Fredrik Larsen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Den er vel ca. et år gammel nå Dyr? Koster ca. 13000kr kor finner eg den da? http://www.itbutikken.no Prisen varierer pga NOK/DKK kurser som går opp og ned. Koster dessverre 14,244kr nå Endret 2. april 2005 av Fredrik Larsen
AC7 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Da var ferrarien sendt til Acer Support i Asker. Jeg håper de ikke er skikkelig pirkete og kanskje skylder det på meg siden jeg har 3DMarks01 og 03 og omega-driverne(klokker egentlig omega-driverne opp skjermkortet noe?). Jeg håper jeg bare er "overskremt" og at dette er uvesentlige ting. Noen som vet hvor lang tid sånt vanligvis tar? Ble sendt fra et firma så kanskje det går raskere pga. det?
Fredrik Larsen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Da var ferrarien sendt til Acer Support i Asker. Jeg håper de ikke er skikkelig pirkete og kanskje skylder det på meg siden jeg har 3DMarks01 og 03 og omega-driverne(klokker egentlig omega-driverne opp skjermkortet noe?). Jeg håper jeg bare er "overskremt" og at dette er uvesentlige ting. Noen som vet hvor lang tid sånt vanligvis tar? Ble sendt fra et firma så kanskje det går raskere pga. det? Det er ikke noe galt i å ha 3dMark og omega-drivere, så de kan ikke skylde på dem i seg selv. Og nei, de klokker ikke skjermkortet opp om du ikke velger det Regn med at det tar 2-3 uker i hvert fall! Endret 2. april 2005 av Fredrik Larsen
snorreh Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 (endret) Snorreh: Ønsker å fjerne XP SP2 for det lager krøll i systemet mitt. Er rimelig sikker på at det er den som lager bugs. Det virker litt merkelig, for jeg synes egentlig at det meste fungerer bedre med SP2 enn med SP1. Hvilke bugs skaper krøll for deg? Når er Turion tilgjengelig da? De burde være tilgjengelige allerede eller ganske snart. Jeg skal sjekke. Jeg har nå sjekket og har fått vite at Turion 64-prosessorer først blir tilgjengelig for salg i løsvekt mot slutten av denne måneden. Mulig at jeg bestiller inn en Turion 64 ML-37 (2.0GHz, 1MB L2 cache) for å teste så snart de blir leveringsklare. Endret 4. april 2005 av snorreh
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg har nå sjekket og har fått vite at Turion 64-prosessorer først blir tilgjengelig for salg i løsvekt mot slutten av denne måneden. Mulig at jeg bestiller inn en Turion 64 ML-37 (2.0GHz, 1MB L2 cache) for å teste så snart de blir leveringsklare. Tror du det blir noe mye bedre batteritid med denne, denne er jo også 35w (samme som den gamle)? Tror jeg satser på en 25w om jeg skal ha ny Endret 4. april 2005 av Fredrik Larsen
IRazor Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har fått nyy dvd brenner hos Acer support. Hvordan får jeg den ut Må vel av med keyboard, men jeg sliter med å finne klips for å få løsnet det. Tips noen please? Vil ikke brekke noe i stykker.
Halvorsen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Nei, du trenger ikke å ta av keyboardet så langt jeg vet. Det er en "knapp" på undersiden av maskinen for å løse den ut tror jeg
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Platen under og selve dvd-brennern min er løs (se bilde) er den det hos dere? Endret 4. april 2005 av Fredrik Larsen
IRazor Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Finner ikke noe knapp for å få ut brenner. Endret 4. april 2005 av IRazor
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kanskje det står noe i manualen? Ellers kan du jo ringe Acer Support?
Halvorsen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Platen under og selve dvd-brennern min er løs er den det hos dere? Nei, den er ikke løs hos meg
Sir_cruz Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Platen under og selve dvd-brennern min er løs (se bilde) er den det hos dere? nope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå