Gå til innhold

Treeeeeegt modem


Anbefalte innlegg

Jeg har en Fujistu-Siemens Amilo 8820 D, med Windows XP Home Edition, som er litt treg av seg når jeg surfer på oppringt analogt nett. Den besitter et modem av typen Lucent Soft Modem AMR, som ifølge spekken skal være på 56kb. Men jeg får den ikke til å koble til med noe mer enn 42kb. Som regel ligger hastigheten faktisk enda lavere. Fruen har en nyere Fujistsu Siemens, en Lifebook M, og hun bruker samme ledning og kontakt og fikser uten problemer 56kb tilkobling. Hva gjør jeg for å tyne litt mer saft ut av mitt modem?

Endret av Bonanza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøper bredbånn!

:devil:

Hehe. Jeg har bestilt ADSL, men i Zagreb, Kroatia, hvor jeg befinner meg for tiden er det ikke akkurat et kakestykke å få det på plass. Det er to måneder siden jeg bestilte, og de sa det skulle ta en måned. Omtrent som hjemme på berget altså...

 

Gid jeg var i Tyskland. Så akkurat en reklame på en av de 35 tyske kanalene på parabolen min, der de solgte 3MB for 9 Euro i måneden...

Lenke til kommentar
Du klarer ikke å tyne mer ut av modemet enn kvaliteten på tele-linjene klarer å levere. Så du blir nok "stuck" med den trege farten der ja.

Hvis du hadde lest hele posten min, så ser du at min kjære kone sin PC, med samme hatighet på modemet oppnår høyere hastighet enn meg, på samme telefonlinje.

Lenke til kommentar
Du klarer ikke å tyne mer ut av modemet enn kvaliteten på tele-linjene klarer å levere. Så du blir nok "stuck" med den trege farten der ja.

Hvis du hadde lest hele posten min, så ser du at min kjære kone sin PC, med samme hatighet på modemet oppnår høyere hastighet enn meg, på samme telefonlinje.

Sorry, var litt rask der ja! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...