Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål anngående pioneer bilstereo


Anbefalte innlegg

Jeg har ordnet meg en ny bil suzuki baleno stasjonsvogn, og er ganske nybegynner på bilstereo. Jeg får tak i billig pioneer utstyr, og derfor er det hovedsakelig det jeg er ute etter.

Er det noe spesielt jeg må tenke på når jeg skal ordne sub i en stasjonsvogn vs vanlig person bil?

Så hadde jeg hørt at pioneer ikke måler sine watt i rms, hvordan kan jeg finne hvor mange rms watt en pioneer watt tilsvarer?

Har funnet meg et alternativ med en GM-D510M forsterker og et TS-W121SPL sub element. Vil disse funke bra ilag?

Har pioneer noen andre større forsterkere eller monoblokker, har leitet gjennom sidene og katalogene deres, men finner det ikke.

 

Takk på forhånd for eventuelle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pioneer har meget gode cd-spillere, men da må du høyt opp i pris (rundt 4-5k). De er også meget flinke på å lage 9x6" (noe jeg ikke liker i det heltatt). Men som tideliggere nevnt er de ikke så flinke på å lage kraftige forsterkere til en billig penge. man må betale dyrt for en god forsterker.

 

Bassere vet jeg igrunn lite om..når det gjelder pioneer.

Lenke til kommentar

Vil si den forsterkeren er grei nok til den suben, men alt er jo avhengig av pris.

Har ikke hørt så mye positivt om den suben, men den skal kunne spille høyt. (klarer bra med effekt til prisen). Utmerker seg ikke akkurat på lydkvalitet.

 

Torshov selger TS-W121 til 1490,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...