Gå til innhold

Hjelp Bluescreen....


Anbefalte innlegg

Har nettopp instalert Win XP Prof. Norsk på pcen, og noen drivere og slikt. Men nå får jeg ca. 10 min etter at jeg skrudde den på bluescreen, og den skrur seg av. Jeg trodde først det var et problem med Deamon, fordi den klikket hver gang jeg brukte programmet, men nå tror jeg det må være noe annet. Jeg har prøvd Start->Kjør->cmd->chkdsk og der sier den at filer er skrivebeskyttet og at det er feil......hjelp har noen kanskje noen tips på hva som kan være galt... :(

 

Det er rett før jeg griner og kaster hele pcen ut vinduet :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluescreenen forsvinner så fort, men jeg tror ikke det er noe med minnet, fordi det fungerte helt fint før jeg instalerte den nye OS'en.

 

Har fått noen meldinger opp nå....tror det er et virus, leste på internett noe om Worm_Sasser.b, min pc får de samme meldingene opp. Tror jeg har et virus som fører til bluescreenen....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var plaget selv med blåskjermer før..og det skjedde helt pluselig. Hørtes ikke ut som de samme "symptomene" som hos meg, men det hjalp når jeg fikk bedre kjøling. Prøv å kjør med åpen løsning..

 

EDIT: Har selv Norton, hatt det på flere maskiner. Og det virker/virket bra. Så det trenger ikke å være det.

Endret av steinslett
Lenke til kommentar
Jeg har også det samme problemet, men på min blåskjerm så står det ikke noe...

Det skjer oftest når jeg spiller forskjellig spill..(litt krevenes)

Men etter at jeg la inn Norton, så fikk jeg dem/dem :=)

 

Er det norton?

 

Mvh Stian_A

Hvis du tror det er norton vil eg anbefale deg å avinstallere den og se hva som skjer.

Alternativt du kan se etter IRQ konflikter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...