Gå til innhold

Dungeon siege


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...er et click n' play spill! "oiiii..der drepte jeg han, og han hadde et megastort sverd som jeg kan ta...så tøft..la oss gå videre..nå kom det 50 sånne småfolk som jeg dreper på et slag...daggern der var jeg flink som klarte å drepe alle de folka uten å daue" man trenger ikke skills i sånne spell..vel man må vite hvilke våpen som er bra osv.

 

Dungeon Siege er et spill i rekken!

Lenke til kommentar

DS har kjempebra grafikk, og er noe for de som liker Diablo II. Jeg har kun en PII450 med 192mb ram og et creative tnt2 ultra kort, men så langt (nettopp starta) ingen problemer med grafikken.

 

Spillet kan bli vel ensformig til tider, men er likevel verdt pengene. Så langt ser spillet veldig lineært ut, men jeg kun på lave levels enda.

 

Noen som har en lav level char og som har bra pc og kan hoste et spill? Plagdes med at de andre fikk litt lag når jeg netta i går.

 

Lorentz

Lenke til kommentar

En av de virkelig geniale tingene med DS er jo at de kommer med level-editor. Ser for meg mange spennende mod'er, og det kommer nok mange spill med denne spill-motoren i framtiden. Det var også på tide noe slik kom for RPG-genren. Har jo hatt det for FPS i lange tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...