Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Hallo hallo!

Nå er det visst på tide å hale inn slakken her ser jeg! :p

Vel hjemme fra noen dagers tilværelse imellom granlegger og fuglekvitter, er det kanskje på tide med en liten kommentar herfra også:

 

1: Tidspunkt og gjennomføring av et møte er enda ikke avklart, men jeg regner med at dette vil være på plass rundt 15 til 20august.

 

2: Det vil uansett bli en begrensning på antall deltagere, verkstedet er jo ikke mer enn ca 20 kvm. Blir interessen såpass stor, kan vi heller arrangere flere treff.

 

3: Å sette en en slags minimumsbegrensning omkring kunnskaper / antall post etc her i forumet synes jeg er helt hinsides. Jeg kan jo for så vidt skjønne pointet, men se da pkt.2.

 

4: Jeg har ikke snakket med Lars ( Novec) om dette, men om han vil delta / komme med innspill så er det selvsagt bare hyggelig!

 

Samtidig: Jeg tar gjerne imot forslag til flere tema, det MÅ jo ikke nødvendigvis handle om vannkjøling / vannblokker, selv om det nok vil være en ganske sterk fokus på dette, fra min side.

 

Dett var dett, så langt. Ikke mere "krangling" nå da mine herrer, spar heller på kruttet til treffet! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

no more krangling i is then..

 

den 20ende august passer helt brillefint for mitt vedkommene om ikke annet.

det blir vel uansett overklokking og relaterte saker som blir temaet når det er et "overklokking.no treff".. det ligger i navnet på en måte.. :p

 

jeg kan ta ansvaret med påmelding forøvrig..

det blir nok best om de som har tenkt seg en tur sender en mail så vi kan planlegge litt bedre eller hva skrue?

 

det er vel kanskje en park eller noe lignende ikke så veldig langt unna triaden eller? da kan vi jo ha treffet der, og så heller ta "skytteltrafikk" mellom det sosiale og verkstedet om du skjønner hva jeg mener?

grille litt og..

 

 

edit: så det jeg fåreslår blir av jeg mailer pretorian og ber han sette opp en "artikkel post" på forsiden der man kan litt info som tid, sted og kontaktpersjoner og en mailadresse der man melder seg på med navn og nick..

 

ka du trur?

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
no more krangling i is then..

 

den 20ende august passer helt brillefint for mitt vedkommene om ikke annet.

det blir vel uansett overklokking og relaterte saker som blir temaet når det er et "overklokking.no treff".. det ligger i navnet på en måte.. :p

 

jeg kan ta ansvaret med påmelding forøvrig..

det blir nok best om de som har tenkt seg en tur sender en mail så vi kan planlegge litt bedre eller hva skrue?

 

det er vel kanskje en park eller noe lignende ikke så veldig langt unna triaden eller? da kan vi jo ha treffet der, og så heller ta "skytteltrafikk" mellom det sosiale og verkstedet om du skjønner hva jeg mener?

grille litt og..

 

 

edit: så det jeg fåreslår blir av jeg mailer pretorian og ber han sette opp en "artikkel post" på forsiden der man kan litt info som tid, sted og kontaktpersjoner og en mailadresse der man melder seg på med navn og nick..

 

ka du trur?

Joda, det høres fint ut, med "artikkelpost"! Men drøy littegrann med det, ettersom jeg bør få avklart tidspunktet først. Den 20.08. er vel helt grei for meg også, sånn umiddelbart. Kan jo foreløpig ta sikte på denne datoen.

 

Det skal vel heller ikke være noe problem med litt utendørs grilling etc, og evnt "skytteltrafikk" til og fra. Vi har jo en diger gressplen rett ved siden av hotellet, ved "Vasshjulet" for den som er kjent. Derfra er ikke veien lang inn til verkstedet heller.

 

Forslagene støttes! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du snakket med Novec, Skrue? Hvordan blir dette...?

 

Det hadde jo vært fint med grilling og da...

Nei, jeg har ikke det. Men mener å ha lest at han nok reiser til bake til Trondheim for å fortsette skolegang og studier ganske snart, og dermed er nok hans deltagelse utelukket.

 

Det bør være mulig å få til grilling på tidligere nevnte plen. Den er jo offentlig, så det bør vel gå bra!

Vi må bare passe på så ikke plenen blir svidd av engangsgriller, og i så måte er jeg rimelig sikker på at vi kan bruke en steinsatt område i plenen i stedet.

Skal se om jeg får lagt ut et lite bilde av området i morgen.

Lenke til kommentar
Her et bilde av den tidligere omtalte plenen. Skulle vel være grei nok den?

 

http://img.photobucket.com/albums/v299/Skrue/Vasshjulet.jpg

 

CorVette: Det kan tenkes at jeg kan ordne en større grill, det skal jeg få klarhet i etterhvert.

Ser helt flott ut det stedet der...

 

Kan jo møtes på plenen og evnt gå til verkstedet og så grille litt senere eller møte opp på verkstedet først...

Lenke til kommentar

Hm, bra forslag. Et øyeblikk........

Kart.gif

 

Litt dårlig oppløsning kanskje, men man skal ta av til høyre ved det grønne "E6"-skiltet, i retning Lørenskog. (E6 går i retning Gardermoen).

Kan sikkert forklare nærmere etterhvert, men dette gir i alle fall en viss pekepinn, i forhold til Oslo sentrum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...