RickRoll Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Er det flere enn meg som har lagt merke til feilen i prisguiden ang. AMD Athlon XP300+, 333MHz FSB? I følge prisguiden er laveste pris på over 1300kr, men jeg bestillte en i fra komplett i går til 1075...
Prizefighter Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Er det noe å lage en tråd over da, folk må jo inn der det er "billigst" uansett for å se.
Admin'c Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 men det er jo greit å vite. Det var sikkert en boxed versjon prisguiden hadde funnet frem eller noe. Slikt er rettet opp i løpet av noen dager siden prisene svinger
RickRoll Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 Og så, som ved magi (og like etter at jeg lagde dette innlegget), viste den riktige priser!
RickRoll Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 Er det noe å lage en tråd over da, folk må jo inn der det er "billigst" uansett for å se. egentlig så bare kjeder jeg meg, ser du...
Admin'c Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 ahaa, men da kan du jo bare bla igjennom andre forumdeler eller tulle litt med phpnuke og se om du kan lage noe stilig. Kanskje du kan lære deg linux eller openbsd. Er mye du kan gjøre hvis du absolutt skal sitte på pcn. Har du spill går jo det også ann
Dollar Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Prisguiden viser riktig pris den på XP3000+/333FSB og på XP3000+/400FSB. Tror du rotet med 333 og 400FSB utgavene. Produktene er tydligere merket nå
RickRoll Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 ahaa, men da kan du jo bare bla igjennom andre forumdeler eller tulle litt med phpnuke og se om du kan lage noe stilig. Kanskje du kan lære deg linux eller openbsd. Er mye du kan gjøre hvis du absolutt skal sitte på pcn. Har du spill går jo det også ann Nei uff, hørtes ut som mye jobb... Men kanskje jeg SKULLE spille litt. Men en idiot har lånt BFVietnam cdene mine og glemt å levere de tilbake!!! Hva anbefaler du at jeg skal spille? har BF1942 med begge tilleggspakkene og DC-mod, MOHAA med begge pakkene, Tomb Raider AOD, Civ2. Eller kanskje jeg skulle gå på www.the-underdogs.org og finne en gammel klassiker å spille...
enden Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 tar jeg ikke feil er det alt en tråd om dette i tilbakemeldinger (der det faktisk hører hjemme), så jeg stenger denne
Anbefalte innlegg