Gå til innhold

Problemer med min LG G5400, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mobilen på mandag, og i går begynte den å tulle. Slo seg av en gang mitt på dagen, og var mye batteri igjen. Slo den på og den varte til i 1 tia på kvelden før den begynte å pipe får lavt batterinivå. Satte den i laderen, og det lyste rødt i ytterskjermen, dette klarte jeg ikke å få til å slutte å lyse. Da jeg våknet i dag morges hadde den slått seg av igjen mens den ladet. Batteriet var fult da. Prøvde å slå den på etter å ha tatt ut laderen, men ingen ting skjedde. Den søår seg på hvis laderen står i mobilen, men den trenger ikke å stå i kontakten så den får strøm. Med en gang jeg drar den ut slår mobilen seg av. Jeg kan ha den poå uten å ha i laderen, men da må jeg holde inne på knappen hele tiden, med en gang jeg slipper går den av. Noen som kan hjelpe, eller må den bare rett på reperasjon?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om noe er i veien med batteriet, har du noen venner eller bekjente med samme telefon? Da bør du prøve batteriet deres i telefonen din. Viss det fremdeles ikke er noen forbedring må du nok sende den på reperasjon.

Gjest QbeC-
Skrevet (endret)

Det er strømmstyringen i mobilen din som er gale. Send den på rep du.

EDIT: Å gammelt batteri har du? Har du skamladet det?

Endret av S:T:A:N:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...