adundas Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 (endret) Når jeg spiller noen spill, blir all brunfargen LILLA(dette gjelder f.eks. Far Cry og bf1942)...dette ser helt dumt ut og ødelegger spill-gleden Jeg har et sapphire radeon 9600 256mb skjermkort(ikke det aller sprekeste) Jeg har ikke overklokket det. Er det noen som vet hva problemet er eller har opplevd det samme?????? _____________________________________ Ikke bruk caps i topic neste gang -moderator- Endret 8. mai 2004 av Opus
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Og du bruker nyeste drivere? Kanskje lurt å fjerne caps i emne
adundas Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 jeg har oppdater driverne og kjører cathalyst 3.9 eller hva det heter +bf1942 er et gammelt spill og krever ikke de nyeste driverne i motsetning til far cry
insider Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 (endret) prøv å fjern alle driverene til skjermkortert å legg inn de nyeste catalyste- / omga (er veldig fornyd med den) driverne CATALYST Windows XP 4.4 - Driver Download RADEON WIN 2K/XP OMEGA DRIVERS 2.5.36b Endret 8. mai 2004 av insider
Snak3 Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 tja kan jo hende at du kjører på 16bit istede for 32bit grafikk, dette skapte lillla røyk i battlefield isteden for gråbrun..
adundas Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 jeg byttet ut driverne og nå er fargen perfekt + at jeg føler bildekvaliteten er blitt bedre!!! takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå