Gå til innhold

Radeon 9600XT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt et radeon 9600XT skjermkort og har funket helt topp til nå. men problemet er at på 0 x istedet får 8x agp. det står iallrfall det her: trykke egenskaper på skrivebord--->så settings--->så anvanced--->så Smartgart og der såtr an instilt på 0x. vett noen hvordan jeg skal fikse dette her??? bler litt nærvøs siden jeg nettopp har fått det. opps, glemte å nevne at an var innstilt på 8x før jeg innstalerete pc`en på nytt idag(6/5.2004)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde satt veldig stor pris hvis jeg kunne fått hjelp med dette her. Har hørt at de fleste som henger på dette forumet er veldig skilla i det med pc og sånt.

Skrevet (endret)

Installer AGP chipset driver. ... VIA,SIS,Intel, blabla. Bare søk på google.com,

sett innstillingene til 8xAGP og reboot, så burde alt funke.

Endret av lavizh
Skrevet

Dette virker da veldig rart. Hvis du har den på 0x, så er d AV. Alt er rett innstilt i bios, der står den på 8x. Du må ærlig få et ordentlig svar av noen som er hipp på dette med skjermkort når det gjelder feil!

Skrevet
Installer AGP chipset driver. ... VIA,SIS,Intel, blabla. Bare søk på google.com,

sett innstillingene til 8xAGP og reboot, så burde alt funke.

Dette funker garantert :)

Skrevet

Ja, men jeg finner ikke agp chipset driver. finner det bare win 2000, men jeg har win xp pro. så vett noen hvor jeg kan finne det programet eller driver til win xp???

Skrevet

Jeg har et Msi KT4 ultra og der står det innstilt på automatisk i biosen og får en eller annen rare grunn så kan jeg ikke stille på det noen som kankje vett hvorfor

Skrevet

nei jeg har dessvere ikke kjørt 3DMark før, kor finner jeg det.

Jeg har et KT4 ultra hovedkort miente jeg og der for jeg ikke endret på hastigheten til agp`en for en eller annen rare grunn

Skrevet

Jeg tok å installerte agp chipset Via Hyperton så restartet pc`en men han ville ikke starte så jeg måtte resete noen settings noen som kanskje vett hva grunnen til dette her kan være??

Skrevet

Fikk til å installere agp chipset nå. men finner ikke akkuratt det programet eller var det en skulle være. ingenting har forandret seg

Skrevet
Fikk til å installere agp chipset nå. men finner ikke akkuratt det programet eller var det en skulle være. ingenting har forandret seg

Veldig vanskelig å hjelpe deg når du ikke oppgir resten av Hardware.

I verste fall må du installere windows på nytt.

Minner om den lille mulitplikasjonstabellen (som de fleste skulle ha tatt med seg fra grunnskolen): Alt du ganger med 0, blir .......

I smartguarden kan jeg i allefall velge mellom: Off, 4x og 8x

Skrevet

Hadde samme problemet,(stod off alle plasser, aida32, biosen...) fikke f.eks bare 8000 å noe i 3dmark, normalt 13-14000..

reinstalerte skjermkortedrivere, chipsettdrivere...startet på nytt, så kunne jeg skru på 8x...(i biosen eller i windows)

men bruk biosen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...