Gå til innhold

e-yama 17" LCD skjerm?


Anbefalte innlegg

Heisann, skal kjøpe meg ny LCD skjerm, og leiter etter en 17" siden jeg driver for det meste med spill, og har kommet frem til at disse ligger omtrent i den prisklassen jeg har råd til.

 

Har tidligere kikket rundt etter iiyama skjermer, siden de fikk så bra på testen her på hw.no.

 

Da jeg kikket litt etter, har netshop.no fått inn en annen skjerm, med enda lavere MS, nede i 14ms. Dette må da være bra for en gamer?

 

Dessuten er prisen hyggelig. (Den har ikke DVI desverre.)

 

E-Yama 17" (17JNE1)

 

Er det noen som har testen den, eller lest noen tester på internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har desverre ikke prøvd den skjermen, men har en iiyama E430 selv (mener e-Yama er noe iiyama har, men er ikke sikker) som er uten DVI. Har ikke merket noe etterslep, og hvis jeg har lest riktig så er e-Yama noe under iiyama så jeg regner med at dette kan være en god skjerm du viser til.

Lenke til kommentar

Hei,

 

E-yama produseres av Iiyama. E-yama merket var i hovedsak tiltenkt det japanske markedet men har p.g.a etterspørsel funnet veien til norden. Skjermen er av akkurat like høy kvalitet som Iiyama. Den har foreløpig ikke blitt testet av noen i Norge siden de første kom til landet i dag men Øyvind pleier jo ikke å være vanskelig å be, så kanskje.....

 

Mvh

Gisle

Netshop.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...