Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har problemer med internetten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som noen kanskje vet hatt problemer med internetten før. Nå har det blitt bedre siden jeg som regel kommer inn på sidene jeg skal inn på, men(!) det går ganske treigt. Det er som regel bildene som tar lang tid, dessuten har jeg problemer med smileysene på de fleste forum (mopedportalen, nmcf, hw, gamer, amobil osv osv). Istede står det f.eks laugh.gif

Har sjekket på "preferences" og det står at .gif filer skal bli åpnet i opera. Vet ikke om dette har noe å si, men sier det jeg vet ;)

Og jeg har PÅ bildevisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...