DaRe_deVIl Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Har som noen kanskje vet hatt problemer med internetten før. Nå har det blitt bedre siden jeg som regel kommer inn på sidene jeg skal inn på, men(!) det går ganske treigt. Det er som regel bildene som tar lang tid, dessuten har jeg problemer med smileysene på de fleste forum (mopedportalen, nmcf, hw, gamer, amobil osv osv). Istede står det f.eks laugh.gif Har sjekket på "preferences" og det står at .gif filer skal bli åpnet i opera. Vet ikke om dette har noe å si, men sier det jeg vet Og jeg har PÅ bildevisning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå