Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kjøper dere mdf ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får kjøpt på maxbo hvertfall. Mot et kuttetillegg gjør de det også.. De har opp til 22mm.

Takk for svar! Slo opp nermeste maxbo forhandler, de er på stord.. noe som er 4 timers biltur unna Bergen ? noen som har erfaring med å bestille mdf plater i Bergen?...

Var innom Åsane Byggevarehus de hadde bare spon (solgte 1.25 x 2.5 m 19mm til 425 kr) Men kutte noe som helst gadd de ikke, iafall ikke om sommeren når det var så mye å gjøre.... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg kjøper hos lokal møbelsnekker. Han bruker avskjær, og kutter til slik jeg vil ha de. Skrur gjerne sammen også. Bruker en dag eller to, har aldri kostet over 500kr..

Shit! det er jo grisebillig! koster vell 1200 kr (helt ferdig men dog) på bilstereospesialisten for ei kasse... :D

Noen som har prøvd dette i Bergensområdet?

Lenke til kommentar
De fleste trevarehandler kan bestille, men de har neppe på lager. MDF lages på samme fabrikker som spon, får som regel også bestilt HDF som er enda bedre igjen.

Hehe får være grenser for hvor bra de små kassene mine skal være :D

Kan kanskje alltids få tak i materiale, men de vil vell neppe kutte det ut for meg... Skal forhøre meg med snekkere i byen :)

 

Men tror jeg skal klare å få brukt 8.5 liters kassene jeg for denne gang..

Lastet ned bruksanvisninga til RF sin nye 8" R18H4 eller noe slikt... Der stod det at kassen måtte være mellom 0.15 cb ft og 0.35 cb ft og at anbefalt volum var 0.25 cb ft... på specs siden står det anbefalt volum 0.35 :roll:

0.25 cb ft er vell rundt 7 liter og 8.5 liter er vell 0.3 cb ft så jeg tror jeg går for et par av disse jeg... :)

Endret av SpkStrp
Lenke til kommentar
Slo opp nermeste maxbo forhandler, de er på stord.. noe som er 4 timers biltur unna Bergen

 

Er du svimmel??

Det tar 2 timer fra bergen sentrum til leirvik (Stord) sentrum, dette er inkludert 1 time på fergen.

Jeg vet for jeg har kjørt den strekningen i 4 år.....

Lenke til kommentar
Slo opp nermeste maxbo forhandler, de er på stord.. noe som er 4 timers biltur unna Bergen

 

Er du svimmel??

Det tar 2 timer fra bergen sentrum til leirvik (Stord) sentrum, dette er inkludert 1 time på fergen.

Jeg vet for jeg har kjørt den strekningen i 4 år.....

hehe er vell kanskje svimmel ja :)

Neida er bare geo kunnskapene mine som svikter.

EDIT: Blir jo 4 timer tilsammen da :green::green::roll:;)

Endret av SpkStrp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...