Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT spikepings under spill


Anbefalte innlegg

Har hatt connection interrupts hvert 3-4 min på ca 1-2 sekunder, og det started på søndag da jeg fikk ny ip.

 

Er det flere som har hatt det samme? jeg har hatt stabil ping (dog noe høy) men nå har jeg varierende ping med connection interrupt med gjevne mellomrom.

 

Hva det skyldes vet jeg ikke men irriterende er det.

 

flere i samme båt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og dette er svart på før.

 

Det er hos NGT feilen ligger, men de har ikke løfta en finger.

 

Feilen oppstår med ny firmware (for noen), og da kan problemet løses ved å installere den gamle. Problemet er bare at jeg ikke har funnet den gamle noe sted. Posta netopp om det samme.

Lenke til kommentar

Det ble ordnet av NGT når jeg tok en telefon.

 

Årsaken til dette var en instilling i routeren der den prøvde å initiere 2 tjenester som jeg ikke behøvde. Disse 2 tjenestene (som jeg desverre ikke husker navnet på) ble skrudd av fra ngt sin side og vips var problemet løst :)

Lenke til kommentar

Vet har ordna det er her og hadde 50 i packet loss når jeg spilte på nettet.

 

men da dyren instalerte den gamle firmwaren så begynte jeg og få små irriterendes lagg spikes.. det går ann og spille med men er utrolig irriterende innimellom og kan føre til en del whining :nei:

Lenke til kommentar
' date='07/05/2004 : 17:28'] Er det noen som vet hvordan man legger inn gammel version av programvaren/firmwaren på ruteren, ringte NGT de ville ikke gjøre noe med det (nå). Skulle få melding om når det kom en ny version som fungerte.

 

Njaal

Funker det ikke hvis man resetter routeren?

Lenke til kommentar
Jeg har nyeste firmware og har ikke merket noe til det.

Fikk mail fra NGT om at de viste hva problemet var, og at og en uke eller no skulle jeg gå inn å oppgradere ruteren min så ville problemet bli borte.

 

Funker det ikke hvis man resetter routeren?

 

Vet ikke om den mister innstillinger slik at den rett og slett ikke funker lengre?

 

Njaal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...