K.. Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 (endret) Jeg hadde ett sett PC-deler til overs... Hva skulle jeg gjøre med dem? Jeg hadde ikke noe kabinett... Så, jeg bygget delene inn i ei pappeske! PC Specs: AMD Athlon 1200 SDRAM PC133 768mb 20gig disk Geforce2 TI =================================== Endret 1. mai 2004 av Knut Erik
Zo9X Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Dette var veldig bra Erik Håper å få flere brae casemodds fra deg.. Meget kreativt ! Få noen katoder og led's !
K.. Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Skrevet 1. mai 2004 Har en katode i PC'n nå... Men mangler nok strømkontakter fra PSU'en... Får sikkert tak i en splitter i morgen... Ledlys + av/på knapp kommer...
Lacim Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Tror ikke det der er særlig smart dersom du har tenkt å bruke PC'n, papp er ikke akkurat brannsikkert...
K.. Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Skrevet 1. mai 2004 Selve PC'n blir ikke så varm at det gjør noe... Har stått på i hele dag uten at noe har skjedd Har såklart sikret meg med mengder av kjøling og vifter + har ikke tak over PC'n Håper ikke det skal ta fyr da... Skrur den av i kveld i allefall...
PC^2020 Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 (endret) -Gjort det for lenge siden, i en liten papp dings klikkbart. Endret 2. mai 2004 av pc^2004
Zipp0 Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 koslig med esker har en bruskasse selv , den er ikke helt ferdig men.. fikk til og bruke den, jeg har on/off knapp på den da..
DraZeN Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Det tok faktisk fyr i pcen. Skjedde når en kald katode begynte å brenne, så jeg og en kompis fant ut vi skulle se hvor lenge den klarte å brenne, så er et lite svimerke i pappen på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå