Gå til innhold

premiere pro problemer


Anbefalte innlegg

jeg driver å lager en CS film med premiere Pro.. men når jeg lagrer filmen til .avi fil kommer ikke hele rammen opp...

 

f.eks:

 

- det står ikke hvem som dreper hvem.. altså hs merkene og alt det der er borte.

- pengene og alt nederst er borte.

- og radaren viser ikke!

 

 

hva er problemet?? :dontgetit:

 

 

takk for alle svar som hjelper :)!

Endret av Tyc0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hviulken størrelse er filmen tatt opp i?

Er den tatt opp i 1024x768 er det selvklart at det fort blir kuttet birt det rundt..

Jeg personlig anbefaler å ta opp filmen med "Fraps" i halv oppløsning, altså, ta opp demoen mens du spiller den av... Så kan du redigere den etterpå.. ;)

Lenke til kommentar

det er jo det jeg gjør.. jeg tar opp demoen så skriver jeg inn noe i console som gjør at den tar 30 bilder hvert sekund.. så legger jeg det inn i Videomach og gjør den om til .avi..

og etter at det er ferdig vises alt på media player.. altså det me hs merkene osv.. men når jeg legger det inn i premiere så blir det kuttet ned.. det er problemet..

 

 

forresten så er oppløsningen min i CS 800 * 600.. men jeg endrer det til 1024 * 768 etterpå i videomach.. har det noe å si? :hmm:

Lenke til kommentar

Tror da det... Men prøv dette..

 

1-last ned og installer Fraps.

2-lær deg hvordan du tar opp med det.. (F9 tror jeg )

3-gå inn i CS, åpna console og skriv det du gjør for å starte å se på selve demofila.

4-Før du trykker enter for å spille den av trykke du F9 eller noe for å begynne opptaket, så spiller du av demoen og den tar opp. (filnene blir lagret rett i AVI (med lyd trur jeg) og ikke i BMP for senere redigering)

 

Så importerer du filen bare til Premiere eller whatever og redigere.. etter det gir du oss linken til filmen, for å se hvos flink du er.. ;)

 

P.S. I fraps lønner det seg å ha den slik at den tar opp i halv oppløsning, da er du siker på at Premiere ikke kutter vekk noe, eller skaff deg Final Cut Pro HD... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...