Gå til innhold

2,5" harddisk fra mp3 spiller


Anbefalte innlegg

hei, jeg har en gammel archos 6000 som det er noe galt med...garantien har gått for litt siden, osv. jeg åpnet den her i sta, og fant en liten 2,5" disk. er det mulig og bruke den på en vanlig pc?

jeg fant ikke noe om den ved og søke rundt på fujitsus sider, men hvis det er noen som vet noe om den så hadde det vært fint.

fujitsu

model mhk2060at

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har en gammel archos 6000 som det er noe galt med...garantien har gått for litt siden, osv. jeg åpnet den her i sta, og fant en liten 2,5" disk. er det mulig og bruke den på en vanlig pc?

jeg fant ikke noe om den ved og søke rundt på fujitsus sider, men hvis det er noen som vet noe om den så hadde det vært fint.

fujitsu

model mhk2060at

tja, en slik mp3-spiller er det jo 5 års reklamasjonrett på i.h.t. kjøpsloven, så hvis du har åpnet den opp (og brutt garanti-seglet) så har du virkelig gjort noe dumt

 

hvis denne feilen som oppstod ikke var din feil, eller forårsaket av deg, så kunne du faktisk bare ha levert en tilbake til selgeren og fått den reparert/erstattet uten kostander.

 

mhk2060at er en helt vanlig 2.5" ATA5 hardisk. Er bare å koble den til en laptop hvis du føler for det.

 

http://www.fel.fujitsu.com/home/product.asp?L=en&PID=197

Lenke til kommentar

ok. men nå har det seg sån at med min dumme dummhet har jeg uheldig vis åpnet den. :wallbash:

men, hvis det er feil på disken, trur du det er mulig og kjøpe en ny disk og sette den inn i mp3spilleren?

jeg har prøvd og sende den inn en gang før, men da hadde ikke værkstedet riktige deler, pluss det så er den kjøpt på qxl.no :thumbdown:

 

nok av problemer der ja.

 

men takk...skal se om jeg kan få prøvet den på en bærebar eller kjøpe omgjørings kit så den skal passe i en vanlig stasjonær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...