Gå til innhold

Creative Inspiron t5400


Anbefalte innlegg

Bruker dette systemet på min pc idag, og er for å si det mildt forbannet. Kjøpte meg dette mest for å bruke til gaming (høre hvor fienden kommer fra) men hele systemet er jo klikk.. Innstallerte driveren for mitt abit kv8-max3 hovedkort (lyddirver AC97 Realtek), og plugget inni, og det fungerte greit.

 

Så har jeg dratt litt til og fra diverse lan (innplugg og utplugg) og nå er hele systemet klikk.

 

Når jeg får opp programmet der jeg kan sjekke hvilke høyttalere som fungerer og lignende så vises det at det er noe seriøst feil. Hvis jeg trykker på bassen så brukes bakre høyttaler (til høyre), hvis jeg trykker på centerhøyttaleren så spyr bassen ut de merkeligste lydene. Det som er irriteredes med dette er at når lyden skulle ha kommet fra høyre så lkommer den bake fra venstre, og når den kulle ha kommet bake fra høyre så bynner bassen å jumpe.. Noen som vet hva som kan være feiL?? :(

 

(Og jeg har ikke plugget i feil høyttalere, for bassen blir også legt feil sted, og dette skal jo være umulig i og med at bassen er en egen kasse..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...