Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp/råd


Anbefalte innlegg

skal ikke rope ulv, men hvis du får så mye trafikk som du sier så kan det være et DDOS-angrep. uansett bør du kontakte support.

 

hva skjerm om du blokkerer absolutt alt av innkommende trafikk?

 

brannmuren skal egentlig ikke bruke så mye cpu-tid på å blokkere, hvis den da ikke er satt til å logge trafikken. så mye trafikk som du hentyder til vil generere mye skriving til disk, noe som tar cpu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går valgte jeg å trekke ut pluggen til kabel modemet mitt over natten for å se hva som skjedde. I dag morges koblet jeg det opp igjen. Når jeg da fikk nettet tilbake virket alt normalt....en stund. Zone alarm registrerte ingen nye "intrusions", men det merkelige var at jeg fortsatt fikk masse trafikk inn. Jeg spekulerer på om dette kan ha vært bare udp pakker siden zone alarm ikke registrerte det som en fiendtlig connection.

 

Måtte uansett på universitetet å jobbe. Når jeg nå er kommet hjem er alt tilbake ved det gamle. Zone alarm registrerer ca. 10-30 "angrep" i sekundet (estimert av meg)....

 

Har kontaktet support avdelingen til avidi (kanal digital) for å kunne få ny ip adresse, men de har så langt ikke svart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...