Wizendraw Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Dette burde maybe stått under casemod, men eg vett ikkje heilt Jeg og en kamerat begynte å tenke på å putte to pcer inni hans chieftec maxitower, med tanke på å bruke den ene som server... Ville gjøre LAN mye enklere, ettersom du kan kjøre game servers osv. uten å ha med en ekstra pc/bekymre deg om cpu-usage Er det noen som har prøvd noe lignende, evt har noen erfaringer å poste?
Xpression Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 (endret) Har ikke fått gjennomført det ennda, men jeg har tenkt å putte 3 servermaskiner inn i et aluminiums-skap jeg har stående. Er sikkert litt vanskeligere å få til i et kabinett men Chieftec Maxitower er jo stort da Endret 29. april 2004 av Xpresion
ballemann Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Vel, plasseringen av hovedkort nr. 2 blir vel litt vanskelig?
slowcooler Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Hvis du kjøper et Mini-itx, trenger du ikke mye ekstra plass.
Kalle_^ Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 (endret) Kan jo feste det i døra.. Blir tungt når man skal åpne det da... alle ledningene som skal i hovedkorte holder døra fast i resten av kabinette. Hørtes varmt ut Server pcen trenger ikke å være så bra... ska ikke gjøre så tunge oppgaver så den kommer vel heller ikke å gi fra seg så mye varme. Høres bra ut. Men kan bli litt trangt. Endret 29. april 2004 av Kalle88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå