Gå til innhold

din neste pc?

genstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, venter på siste halvdel av pc'en jeg har bestilt nå.

NF7-S 2.0

XP2500+

Thermalright SLK947U blokk m/ Delta 80x80mm vifte.

PC 9800 pro.

Lian Li PC60USB

4x Papst 37dB vifter på rheobus.

osv...

Holder en stund til ihvertfall :thumbup:

Skrevet

Blir vel en socket 939 eller no med et Radeon 9800xt når det faller ned i low-end lkassen,2-3tb med hd,3-4 gb mushkin superbra ram(222),kansje en dvd brenner(dobbel) pakket inn i en shuttle 2006 modell.

Skrevet

Får se hva som finnes når jeg har tenkt meg noe nytt, har isåfall tenkt dual CPU i hvertfall.. og ~2GB ram. Og et heftig skjermkort kommer jeg til å kjøpe nå snart uansett.

Skrevet

Nästa? Det blir nog ingen "nästa" PC!

Jag uppgraderar befintlig hårdvara efter hand, så "nästa" PC blir nog nuvarande PC med nytt moderkort/CPU/RAM.

/Olle

Skrevet (endret)

min neste pc:

A64 939pin

shuttle

WD raptor (lagrings disker står i filservern)

1=< gb+ ram

og et slapt skjermkort.

Endret av harald_
Skrevet

barebone er det siste jeg skal ha.. det er ikke noe for oss klokkere mener jeg, ikke får vanlige folk heller. Skjermkortene (nye) er så store og varme at det blir for voldsom med dne lille barvonen, kunne gått ann dersom man hadde moddet til en spessial kjøleløsning.

Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe nytt hovedkort og cpu med det første.. kanskje nytt ram, i hvertfall skjermkort.

Disker havner inn i pcen uansett :D

Skrevet

Min neste pc ser ut til å bli en vannkjølt XP-M2400+ (AMD64 ?) i trekabbis (workloggen til Snekker'n hadde en viss innflytelse ja).

Jeg tror neppe jeg får så pent resultat som enkelte andre jeg har sett her, men jeg har lyst til å prøve...

Skrevet

Min neste pc: forhåpentligvis AMD 64, 2x 400gig disker (blir totalt med det jeg har fra før 1,7 tb ca) 1 gig ram osv..

Tengte også på inkjøp en an plasmaskjerm om ikke så alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...