svalbard Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Jeg har powercolor Radeon 9800pro. Har tenkt å flashe det til XT, men minnet blir fort varmt når jeg klokker skjermkortet til 412/365 Hva er best av å kjøpe en vga silencer eller minnekjølere? silencern er jo bare på GPU'en. Klarer den å kjøle minnet og??
siggen7 Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim.
Manx Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Pluss at du blir kvitt litt lyd, har hørt at de skal være ganske stille.
svalbard Skrevet 28. april 2004 Forfatter Skrevet 28. april 2004 Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim. er det plass til noen minnekjølere vist du har vga silencer? Ser ganske trangt ut når jeg ser på bilder. Tror og at det blir lite luftsirkulasjon på kjøleribbene vist jeg har vga silencer.
fredriku Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim. er det plass til noen minnekjølere vist du har vga silencer? Ser ganske trangt ut når jeg ser på bilder. Tror og at det blir lite luftsirkulasjon på kjøleribbene vist jeg har vga silencer. jeg har vga silencer, med vantec minne kjølere.. er bare det at de ikke kan være så høye..
svalbard Skrevet 28. april 2004 Forfatter Skrevet 28. april 2004 Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim. er det plass til noen minnekjølere vist du har vga silencer? Ser ganske trangt ut når jeg ser på bilder. Tror og at det blir lite luftsirkulasjon på kjøleribbene vist jeg har vga silencer. jeg har vga silencer, med vantec minne kjølere.. er bare det at de ikke kan være så høye.. link.. Skal til oslo om 1uke så lurte på om de finnes på digitalimpuls?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå