Gå til innhold

vga silencer eller minnekjøler?

svalbard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har powercolor Radeon 9800pro. Har tenkt å flashe det til XT, men minnet blir fort varmt når jeg klokker skjermkortet til 412/365

Hva er best av å kjøpe en vga silencer eller minnekjølere? silencern er jo bare på GPU'en. Klarer den å kjøle minnet og??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim. :)

er det plass til noen minnekjølere vist du har vga silencer? Ser ganske trangt ut når jeg ser på bilder. Tror og at det blir lite luftsirkulasjon på kjøleribbene vist jeg har vga silencer.

Skrevet
Nei den greier ikke å kjøle minne. Kjøp vga silenser og noen kjøleribber som du limer på ramen med termisk lim. :)

er det plass til noen minnekjølere vist du har vga silencer? Ser ganske trangt ut når jeg ser på bilder. Tror og at det blir lite luftsirkulasjon på kjøleribbene vist jeg har vga silencer.

jeg har vga silencer, med vantec minne kjølere..

er bare det at de ikke kan være så høye..:)

Skrevet

jeg har vga silencer, med vantec minne kjølere..

er bare det at de ikke kan være så høye..:)

link..

Skal til oslo om 1uke så lurte på om de finnes på digitalimpuls?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...