Gå til innhold

Kjøpe Skjermkort!

Naasaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort og trenger tips til hvilke kort som yter mest for pengene, har tenkt på sapphire sin 9800 pro! Tar også imot tips om geforce kort! Skal brukes for det meste til spilling og overklokking! :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9800Pro er vel kanskje det beste valget! Hvis ikke så kan du jo vente til ATI x800 eller nVIDIA 6800Ultra!

vet du når disse kortene kommer :hmm:

Det eneste jeg vet er at Geforce 6800Ultra er ute eller no slikt og at Ati x800 snart er ferdig med utviklingen.

Skrevet

Begge kortene skal komme i løpet av mai, hvis jeg ikke husker feil.

:dribble: på et Ati x800XT kort selv. Det er jo en grunn for at man får feriepenger er det ikke ;)

Skrevet

Det er jo bare tull å kjøpe noe med èn gang det blir lansert!

Det koster bare sjorta.

Jeg ville kjøpt et R9800Pro nå, og heller vente til den nye teknologien faller i pris.

Skrevet

Det koster bare sjorta.

Jeg ville kjøpt et R9800Pro nå, og heller vente til den nye teknologien faller i pris.

helt enig !!!

kjøper man et slikt x800 kort i mai koster det sikkert halv parten neste mai! hehe :p

Skrevet

Det koster bare sjorta.

helt enig !!!

kjøper man et slikt x800 kort i mai koster det sikkert halv parten neste mai! hehe :p

det er det som er så kjipt med data.. når teknologien har falt en del i pris er det ikke lenge til neste verson kommer.. og hvis man da kjøper den som er falt i pris er man egentlig nesten litt utdatert med en gang! :cry:

når det er sagt går jeg for 9800PRO selv om ikke så lenge :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...