snorreh Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 2. Har Dell noe valg når markeder vil ha alternative produkter ? "AMD also gained 1.7 percentage points from its rival in the server market; Intel now holds a 95.2 percent share in the X86 server processor market, compared to 4.8 percent for AMD.". Det ser nå ikke ut til at markedet akkurat hyler etter Opteron enda, men 1.7% (opp fra 3.1%) er jo en bra start Ja, det er meget bra og representerer en vekst på 54,8% faktisk
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Alt. Et av de mest informasjonsrike innlegg jeg har sett her i forum Endret 26. april 2004 av jarmo
Knick Knack Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Alt. Et av de mest informasjonsrike innlegg jeg har sett her i forum Det var ikke mye å bli klok på nei... Kanskje Opteron skal skifte navn til Zen? Det passer best med _alt_! It is sometimes called a religion and sometimes called a philosophy. Choose whichever term you prefer; it simply doesn't matter. Deja vu!
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 2. Har Dell noe valg når markeder vil ha alternative produkter ? "AMD also gained 1.7 percentage points from its rival in the server market; Intel now holds a 95.2 percent share in the X86 server processor market, compared to 4.8 percent for AMD.". Det ser nå ikke ut til at markedet akkurat hyler etter Opteron enda, men 1.7% (opp fra 3.1%) er jo en bra start Ellers, jeg tror Dell begynner å selge AMD når jeg ser det. Hector Ruiz's er bedre kjent som sjef for AMD enn spåmann. Tror Dell ser en liten faremoment i dette hvis konkurentene får større leveranser til det offentlige og bedrifter, ikke bare servere men også totalpakker med klienter/arbeidsstasjoner/PCèr til de ansatte osv. Her har vi også en del perspektiver: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235642&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå