Gå til innhold

noisecontrolkabinett...


Anbefalte innlegg

Har et Noisecontrol kabinett som jeg er meget fornøyd med, men man blir vel aldri helt fornøyd... Så at Microplex hadde fått en slik Magic Vent som kan settes på bakpå kabinettet.

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2030

 

Har noen peiling på hvordan effekten av denne Magic Vent'en?

 

PC'en er jo rimelig støyfri, men som kjent så støyer jo strømforsyningen noe uansett(har NC-enermax PSU), så hvis det hjelper fælt så kan det jo være interresant...

 

bertie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenge siden innlegget ditt nå - men jeg går for tiden og funderer på å kjøpe NC tower, og eventuelt den lydlåsen til å ha bakpå.

 

Har du noen kommentarer om hvordan støynivået er med kabinett+noisetrap? Er det verd å bestille dingsen bak eller klarer en seg med kabinettet.?

Lenke til kommentar

oisann... et svar/spørsmål :smile:

 

Jeg har fått denne "whisperbox'en" eller hva jeg skal kalle den, og jeg må si at jeg er meget fornøyd.

 

PC'en var jo rimelig stille fra før, men det hjalp godt å få på den ekstra kassa. I tillegg kan jeg nevne at temperaturen inni (system-temp) har gått ned til 28-29, mens den tidligere lå på 30-32. Idle-tempen har også gått litt ned, ca. 1-2 grader. Nå 45, før 46.

 

Det eneste "negative" med kassa er at den er ganske kjedelig, men ellers må jeg si at jeg er ikke plaget av støy lengre...

 

Hadde dem fått inn den støy-boksen til det sølvgrå og svarte kabinettet hos Microplex hadde jeg nok vurdert det istedet, men vil du ha minst mulig støy, så gå for den med "whisperbox".

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...