Valiariaribenn Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Har bare en 80gb harddisk fra før, og vil nå ha litt mer lagringsplass;) Har en WDC, og vil gjerne ha en av samme merke.. Hva sier dere til denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112810&cks=PRL Er den brukbar eller? Har dere kanskje andre alternativer? Som sagt, vil gjerne ha WDC..
svalbard Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Har du S-ATA? vist ja, så er det å vudere en s-ata disk framfor en vanlig IDE. disken ser grei ut den. men hva med å prøve et nytt merke??
Iyon Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Ser grei ut som ekstra lagringsplass den, 8mb cache er best. Løp å kjøp!
Valiariaribenn Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Har du S-ATA? vist ja, så er det å vudere en s-ata disk framfor en vanlig IDE. disken ser grei ut den. men hva med å prøve et nytt merke?? Hmm.. står ikke noe om SATA i aida32et mitt ihvertfall.. dessuten er hovedkortet mit litt gammelt, så tror ikke jeg har det nei.. Får vell bare gå for en vanlig IDE disk da! Gidder ikke å ha 2 forskjellige harddisker av ulikt merke, når jeg er fornøyd med WD..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå