Gå til innhold

Bra pris på Sandisk eller Lexar kort?


Anbefalte innlegg

Har etter å ha lest endel på forumet funnet ut at de flesta anbefaller sandisk eller lexar minnekort. Har litt problemer med å finne disse i prisguiden siden jeg er litt ny på dette med digitalkamera og vet det finnes mange typer.

 

Skal kjøpe meg ett casio exlim z40 kamera og tenkte jeg skulle anskaffe meg ett 256MB kort ved siden av. Noen som vet hvor jeg får disse kvalitetskortene billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke Pixit.no var så billig i forhold til butikken jeg jobber i... og vi er ikke en web-butikk. Vi ligger noen kroner over i pris, men ikke mye. Og der slipper man jo porto hvis man bor i området.

 

Vil ikke snikreklamera her, bare gjøre dere oppmerksomme på at dere kan faktisk få det billigere enn Pixit.no i vanlige butikker ettersom dere sparer porto.

Lenke til kommentar

Jeg har "sladret" på Afseth tidligere ....

nedenstående er sakset fra et tidligere innlegg;

 

 

" Hvis Afseth svarer selv på spørsmålet om hvor butikken ligger, blir vel det å betrakte som reklame,- mens hvis jeg svarer er det kun en anbefaling

 

Fotohuset,

Karl Joh g 21

0159 Oslo

Telefon 22 42 09 60

 

Butikken er ikke verdens største og du finner den på venstre side av Karl Johansgt. rett etter Stortinget ved Egertorget når du går mot Sentralbanestasjonen. Jeg bor ikke i Oslo og er ikke best kjent, men mener du burde finne fram med denne beskrivelsen.

 

PS!

Jeg kjenner ikke Afseth og han kjenner ikke meg, men det må være lov å gi anbefalinger som dette på lik linje med andre navngitte virksomheter på forumet her. "

Lenke til kommentar

Skjekket pixit.no men synes denne sida har lit lite info om minnekortene. F eks hastighet. Vet av testen av casio exlim at dette kameraet ikke har noe egen buffer, derfor vil det være viktig med et raskt minne kort.

 

Ser etter dette kortet: Sandisk 256MB Ultra II Secure Digital

Eller ett tilsvarende Lexar kort. Noen som kan gi meg en link til et godt tilbud på dette, synes at over 1000kr er litt drøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...