Gå til innhold

God erfaring med denne butikken


Anbefalte innlegg

Tankekors: Det er litt morsomt at dere rangerer en post etter hvor mange poster en bruker har.. Dersom dette hadde vært post nr 100, hadde den da vært mer troverdig? post nr 500? 1000? Faller ikke det litt på sin egen urimelighet?

 

På en annen side så forstår jeg godt dem som reagerer..

Dersom et medlem med la oss si >100 poster hadde skrevet en anbefaling, og de 100 innleggene hadde hatt en viss kvalitet og saklighet, hadde alt blitt mer troverdig. Hvis Snekker´n sier han har funnet et ny webshop med gode priser osv. så vil mange her høre på han, da han har en viss respekt på forumet, grunnet tester, behjelpelighet, the list goes on.

 

bl.a. komplett.no er ofte innom her og svarer på tråder ang. naturligvis komplett.no - det ville ha vært en bedre løsning hvis vedkommende eventuelt hadde skrevet en post hvor han presenterte seg, ikke drive reklame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bl.a. komplett.no er ofte innom her og svarer på tråder ang. naturligvis komplett.no - det ville ha vært en bedre løsning hvis vedkommende eventuelt hadde skrevet en post hvor han presenterte seg, ikke drive reklame.

 

Du er skråsikker på at dette faktisk er reklame da, fordi brukeren bare har 1 post?

 

Dersom et medlem med la oss si >100 poster hadde skrevet en anbefaling, og de 100 innleggene hadde hatt en viss kvalitet og saklighet, hadde alt blitt mer troverdig. Hvis Snekker´n sier han har funnet et ny webshop med gode priser osv. så vil mange her høre på han, da han har en viss respekt på forumet, grunnet tester, behjelpelighet, the list goes on.

 

Joda, det høres fornuftig ut. Men det er brukere på dette forumet som har massevis av poster, men som egentlig har veldig lite å bidra med. På en annen side er det brukere som har få poster, som har mye å bidra med. Er det da rett å i stor grad basere troverdighet på antall poster?

 

Jeg skal ikke trekke dette ut, det var ikke meningen.. Men jeg ville bare peke på at antallet poster slett ikke trenger å være rettningsgivende for kvaliteten av innholdet (noe som leder oss til diskusjonen om hvorvidt post-counten burde fjernes eller ikke..)

Lenke til kommentar

Men du må da være enig i at det virker litt mistenksomt at den første posten til en ny bruker, kommer i webshoperfaringer.

Og at han anbefaler en webshop, jeg tok en titt i på den siden og den er jo ikke ny, mener å huske at det stod at den av startet i 2002. Problemet er jo at dette har skjedd en del ganger før, av brukere som har 10 poster eller mindre.

 

Og skal vi være enda mer mistenksomme så kommer da jocke12 og sier at dette er hans første dag på forumet. Dette har da også hendt mer en en gang. En bruker oppretter 2 kontor og "klapper" seg selv på ryggen. Er det rart at vi blir litt mistenksomme.

Men nå er det vel også en del brukere som synes det er litt gøy å finne disse som driver med snikreklame, og ta rotta på dem.

 

Men som snekker'n sier, hvis dette er feil så skal jeg være mann nr. to som kommer med en unnskyldning.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
det finnes ingen beviser på at trådstarter er tilknyttet butikken, så ikke spor av tråden er dere snill.

 

Et viktig prinsipp det der. Enhver er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

På papiret ja... Hos meg er både dom og straff avsatt.

Likevel, hvis vedkommende klarer å bevise at han er uskyldig, er jo det det aller beste. Stiller meg som mann #3 i køa.

Lenke til kommentar

Huff... Denne posten er jo mest sannsynlig startet på grunn av enten

 

1. En veldig misfornøyd kunde som vil ødelegge for ParaNor ved å sverte navnet deres på en sleip og idiotisk måte. :roll:

 

eller

 

2. En utrolig dum måte å reklamere for sin egen webshop på... Han burde jo skjønne at vi ville mistenke at han drev med egenreklame, derfor bringes vi tilbake til punkt 1...

 

Så, enten er dette en ekstremt dum eier/ansatt fra ParaNor, eller så er dette en idiotisk måte å ødelegge for ParaNor. Begge deler er tragisk :thumbdown:

 

Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? :hmm:

Lenke til kommentar
Huff... Denne posten er jo mest sannsynlig startet på grunn av enten

 

1. En veldig misfornøyd kunde som vil ødelegge for ParaNor ved å sverte navnet deres på en sleip og idiotisk måte. :roll:

 

eller

 

2. En utrolig dum måte å reklamere for sin egen webshop på... Han burde jo skjønne at vi ville mistenke at han drev med egenreklame, derfor bringes vi tilbake til punkt 1...

 

Så, enten er dette en ekstremt dum eier/ansatt fra ParaNor, eller så er dette en idiotisk måte å ødelegge for ParaNor. Begge deler er tragisk :thumbdown:

 

Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? :hmm:

hvordan kan du være så sikker på at de er samme person?

har du møtt dem?

sannsynligvis ikke, og da synes jeg du ikke skal være så skråsikker å si at de er samme person. og for det andre så manglet du en punkt nummer 3. nemmelig at det er en person som har hatt en positiv opplevelse med en web butikk og vil dele den med oss. det går ann å tenke litt positivt og ikke hele tiden være redd for at alle har en skummel bak tanke bak alt de gjør og alt blir gjort for å plage deg.

Lenke til kommentar
Jepp, nyregistrert på forumet og annbefaling av en ukjent butikk i første post , her lukter det kattepiss  :dontgetit:

Amen... blir boikott av den butikken

har du bevis for at tråd starter er knyttet til butikken?

hvis ikke er det jo dumt å boikotte butikken da

du skal vell ikke boikotte komplett fordi noen sier at de er gode?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...