knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hei. Etter å ha lett villt på sidene til ngt så finner jeg nada info om hvordan dette med hjemmesider hos ngt virker. Finner altså ingen guid om dette og finner heller ikke hvordan adresse disse sidene skal legges på osv. Så en kort oppsumering. 1. Hvordan overfører man filer til hjemmeside området på ngt? 2. Hvordan finne hjemmeside området? 3. Hvorfor finner jeg ikke noe selv? 4. Er litt sliten av å lete nå, snufs
bufodill Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hei, skal hjelpe deg litt jeg 1. overføre filer, gjør man med ftp. 2. hjemmesideområdet blir "http://home.broadpark.no/~<brukernavnet ditt> 3. Hvis du hadde lest informasjonen som kom med routeren hadde du funnet det ut. Og adressen til ftp som du må koble til for å overføre filene, er ftp://home.broadpark.no brukernavn og passord får du finne selv
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 (endret) Informasjon vedlagt med ruter?---> lete litt i papirer Fikk mye ut av din info jeg, så jeg takker deg så mye Hei, kan foresten en moderator stenge denne posten da jeg har fått svar på det jeg lurte på? Endret 23. april 2004 av knutern_
Ausat Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hei, kan foresten en moderator stenge denne posten da jeg har fått svar på det jeg lurte på? Bare sånn attått: man trenger ikke nødvendigvis stenge en tråd selv om du har fått svar. Stenging er vel heller for poster som f.eks går over streken på noen måte. Skal alle ferdige tråder stenges, blir det mye arbeid på dem. Kanskje litt pirkete men
|FSK| Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 ... For ikke å snakke om at stenging av poster er dumt når det kan hende noen får samme problem senere
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 ...For ikke å snakke om at stenging av poster er dumt når det kan hende noen får samme problem senere ok, tenkte bare slik at ikke det blir så my rart inne på posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå