Gå til innhold

Hva er galt ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde nettop montert tennings lås og det funket perfekt. SÅ!!!! Jeg flytta litt på pcn (bare en 5cm bortover bordet)! PC`n slo seg av å den nekter å starte. :cry: Hvis det er til noen hjelp lå tenningslåsen på bordet utenfor selve kabinettet. Jeg har prøvd å starte den ved hjelp av den vanlige power knappen, men uten hell. Kablene feiler det ingenting og PSU funker som bare det (har testa den i brodern sin PC). Jeg får ingen respons når jeg vrir nøkkelen/trykker på knappen. Led`en på HK lyser som normalt hva er galt ????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forklarte meg litt feil. Eg måtte tømme hk for strøm. Ved å kortslutte powerkabelen når strømmen var av. Var selvfølgelig ikkje nok bare å ta ut kabelen og sette den inn igjen. Merkelig om ikkje det skulle hjelpe i og med at lysa på hk lyser og alt anna ser greit ut. Men eit problem skal som regel ikkje vere enkelt.

 

Edit: Ser at du har testa psu i anna maskin. Så da er eg til liten hjelp. Var ikkje meininga å vere så dum. :blush:

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar
Ok, det funker heller ikke  :cry:  Tror derre HK er gåent? og er det i såfall noen mulighet for å få det på garantien

?? Hvis ikke kann jeg bli MEGET fattig :cry:

Sjekk om du har brennecd i cd-romen. En kompis av meg fikk panikk etter at han hadde overklokket skjermkortet og pcen ikke slo seg på. Mener han hadde de samme symptomene som deg. Han tok ut en brennecd og alt funket fint... Litt tabbe egentli :p

 

Tviler på det er noe slikt som er grunnen egentli, men kan vere verdt å sjekke

 

Edit: når jeg tenker meg om tror jeg pcen restartet når windows begynte å starte opp... Han fikk altså opp bios og slikt

 

Edit 2: var kanskje litt userriøst å bruke quote der...

Endret av HiddenDragon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...