Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en webshop jeg kan få 10 meter med audiokabel, sånn med 2 phonoplugger i ene enden og 3.5 minijack i andre enden, og fra samme webshop få 10 meter med videokabel?

Jeg kjøpt en pakke med 10meter lydkabel og 10meter videokabel fra PS data for ca ett år siden. Du kan jo sjekke om de selger det ennå.

Lenke til kommentar
clas ohlson!?

jepp, de har vel opp til 25m videokabel men audiokabelen må du nok skjøte siden den bare er på 5m, så du må nok kjøpe 2stk skjøt og en forlengerkabel.

 

Er veldig billig der så det går greit

Finner ikke helt ut hvilken video kabel jeg skal velge, trenger en med hannkontakter i begge endene, og blir det ikke litt tap i lydkvaliteten på 25m med auiokabel og 25m med videokabel?

Lenke til kommentar
clas ohlson!?

jepp, de har vel opp til 25m videokabel men audiokabelen må du nok skjøte siden den bare er på 5m, så du må nok kjøpe 2stk skjøt og en forlengerkabel.

 

Er veldig billig der så det går greit

Finner ikke helt ut hvilken video kabel jeg skal velge, trenger en med hannkontakter i begge endene, og blir det ikke litt tap i lydkvaliteten på 25m med auiokabel og 25m med videokabel?

det blir jo sikkert litt, har en på 15m som fungerer helt greit. s-video

 

Men du må finne ut hva slags type koblinger du trenger. Composite? Svideo?? og så har de flere kvaliteter... Jeg kjøpte den beste fordi det uansett var så billig men du må velge selv. 15m er uansett veldig langt så det er ikke nødvendig å kjøpe så mye lengre enn du trenger, det blir bare rot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...