Gå til innhold

Delvis formatering.


Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg nå skal overføre bilder fra kameraet og til PC’en kommer det også med noen bilder som jeg har slettet (jeg formaterer alltid kortet etter hver nedlasting). Disse bildene lar seg ikke slettes, de dukker opp hver gang selv om displayet viser ”tomt kort” etter hver formatering. Hva kommer dette av? At kortene ikke varer evig er jeg klar over, mitt er 8 mnd, det er et Lexar

”media” Compactflash 256MB. Er det noe som kan gjøres eller er dette begynnelsen på kortets endeligt?

Mvh

s-ki

Arvid Kirknes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Ja hadde dat bare vært kortet! Da jeg byttet kortet over til min Oly 5050 var det ingen problemer med formateringen, hellere ikke fra PC'en.

Da jeg på nytt satte kortet i A2'en og tok fem bilder (som jeg lastet ned uten problemer) viste infoen at kortet var tomt!!! Jeg prøvde ørten ganger av og på med kameraet osv, men hver gang jeg skulle formatere var altså kortet tomt. I min oly viste det riktig nok 5 bilder.....

Jeg får vel ta det med til fotobutikken i morgen og så prøve med et nytt kort, virker ikke det må det inn til en helsejekk.

Takk for svar!

mvh

s-ki

Arvid Kirknes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...