Gå til innhold

Enkelt men bra bilde-red. program?


Xanitra

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var en evig tilhenger av Ulead Photo Express 2.0

 

Desverre er de senere versjonene av programmet dårligere.

Har prøvd å laste 2.0 ned, men jeg mangler noen dll filer eller noe.

 

 

Så nå spør jeg dere..

Jeg trenger et ENKELT program. Photo shop er for vanskelig.

Kan dere anbefale noen?

Programmet må kunne intigrere flere bilder i et bilde og ha standard effekter som farge forsterking, forskyvning, skrift osv..

 

bruker i dag UPE 3.0, mistet forøvrig 2.0 CD'en :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser at du sier at Photoshop er for vanskelig, men må si at jeg kjenner meg igjen i den påstanden, brukte selv bare Paint Shop pro før, men så gikk jeg inn for å lære Photoshop, og det skal jeg si deg du har igjen for å bruke litt tid på. Det er uendelig med muligheter du har i Photoshop, det er ikke så vanskelig å lære seg, sette seg ned å leke litt, last ned noen tutorials..

 

:)

Lenke til kommentar
ser at du sier at Photoshop er for vanskelig, men må si at jeg kjenner meg igjen i den påstanden, brukte selv bare Paint Shop pro før, men så gikk jeg inn for å lære Photoshop, og det skal jeg si deg du har igjen for å bruke litt tid på. Det er uendelig med muligheter du har i Photoshop, det er ikke så vanskelig å lære seg, sette seg ned å leke litt, last ned noen tutorials..

 

:)

Det er jeg jo forsåvidt enig i :yes: . Egentlig bare å "leke" seg litt en god stund og så blir du vant med det etter hvert. Hver gang du åpner programmet så lærer du noe nytt :thumbup:

 

Men PS Elements er jo gaaaanske mye billigere da ;)

Lenke til kommentar

Med mindre du skal jobbe med CMYK eller annet, avansert bildebehandling og har kunnskap om bruk av fargekanalene, har du overhodet ikke bruk for Photoshop hverken nå eller siden. Jeg var ivrig til å bruke det før, til det gikk opp for meg at jeg brukte det til web grafikk stort sett hele tiden. Nå bruker jeg det til trykksaker og lignende i jobbsammenheng.

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke programmet til å manipulere bilder med mer eller mindre farger. Forvrenge, forstørre eller forminske..

 

Sette sammen bilder..

 

Altså et program som jeg kan ta bilder, og redigere det til plakater til gruppa mi Xanitra.

Gjerne med litt kul skrift og lignende.. Jeg fikk til det med Ulead sin, men de fjernet muligheten for å intigrere bilder inn i hverandre noe som skuffet dypt.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114281&cks=SER

 

 

Det er altså det linken fører til dere anbefaler? (Bare så jeg får det helt rett....)

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...