Ravis Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Dere får bære over med med uvitenhet , men jeg leser her i dokumentasjonen at jeg kan synkronisere med PC'en hvis: Sitat:"når telefonen er koblet til en kompatibel PC via en IR- eller Bluetooth-tilkobling eller via en USB-tilkobling med datakabel (DKU-2)." Sitat slutt Hvordan gjør jeg pc'en min Bluetooth kompatibel? Når bør Bluetooth benyttes og når bør IR benyttes? Djises.... litt flaut å spørre, men jeg klarer ikke finne noe i dokumentasjonen eller på Nokias web(har ikke installer PCsuite enda).
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei Du må han bluetooth dongle eller DKU-2 som skal sitte i en usbporten på pc,du får kjøpt den her Endret 21. april 2004 av smoker2
Heimen Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp bluetooth-dongle og hadde ingen problem med å synkronisere pcen med mobilen. Når du har installert blåtanntingen og nokia pcsuite er det ikke så forferdelig vanskelig å skjønne. Ir bør du ikke bruke så lenge du har blåtann tilgjengelig. Forferdelig tregt i forhold. Endret 21. april 2004 av Skjalg85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå