Gå til innhold

DELL.no erfaringer:


Anbefalte innlegg

heisann!

 

jeg har bestilt meg en DELL axim x3i , bestilte på mandags morgen, og fikk et såkalt ir-nummer.

 

nå skulle jeg sjekke hvordan det gikk med bestillingen og den var enda ikke registrert!

 

er ikke vant til slik treghet jeg!

 

sendt 2 eposter til kunde-support, uten svar...

 

noen her på forumet som kunne tenkt seg og dele erfaringer ang. DELL?

 

hilsen Janne :dontgetit:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok du må regne med lenger tid enn dette! Jeg bestillte en

Dell Inspiron 510m den 30. mars, og den kom i dag til feil adresse!

 

Jeg studerer i Trondheim, men skulle hjem til påske, og skrev derfor leveringsaddresse hjem og ikke til Trondheim. Trodde jo at jeg skulle få pc'en til da!

 

Men neida, bestillingen min ble ikke registrert før 16. april! Grunnen

i følge Dell var at jeg hadde skrevet noe i kommentarboksen når jeg

bestilte via internett og dette forstod ikke de som tok i mot ordren,

fordi de var engelske,(Dell fabrikken er visst i Irland). Stod ingenting på bestillingsskjemaet at en måtte skrive evntuelle kommentarer på engelsk! Alt stod jo på norsk der!

 

Når ordren endelig ble registrert fikk jeg to forskjellige kundenummer og ordrenummer, og ingen av de virket da jeg skulle logge meg inn på ordrestatus. Måtte igjen ringe til dell og få ordrestatus derifra. Da var allerede påskeferien over, så jeg sa et jeg ville ha pc'en sendt til Trondheim i stedenfor, og det sa de var helt greitt. Men i dag ringte far min og sa at pc'en var kommet...den var altså ikke sendt til Trondheim som jeg ba om! :angry:

 

Så nå må jeg vente enda lenger og må attpåtil betale for å få den sendt hit!

 

Det har vært kaos fra ende til annen.

Jeg vil ikke anbefale å kjøpe fra Dell!

 

Olaug!

Lenke til kommentar

I likhet med andre her, så må jeg også komme med erfaringen at Dell er tregere enn sirup i Januar.

 

Og ang. bestillingsskjemaer, så må Dell ha den mest ubrukelige løsningen noen gang. Da jeg bestilte min 500m, var det lik pris på 11Mbit trådløst og 54Mbit trådløst kort.... 11Mbit var standard, men jeg valgte selvfølgelig 54Mbit. Når så PCen kom, hva var montert? Joda 11Mbit trådløst.

 

Jeg tok da kontakt med Dell kundeservice og etter om og men, så fikk jeg tak i dama som hadde behandlet ordren min. Jeg fikk da forklaringa for at det gikk tregt og ble feil; Når Dell mottar en bestilling, ser de over den, SKRIVER DEN ORDRETT(er ihvertfall meninga) AV og så sender den videre. Normale firmaer hadde vel bare sett over og forwardet den om det ikke var noe problem.

 

Velkommen til dataalderen... manuell kopiering. Go Dell ! :thumbup:

 

... Not.

 

PS : Dell suger balle på kundeservice. De virker hyggelige fram til du har betalt, men etter det får du "The mushroom treatment" (feed'em shit and keep'em in the dark). Selv å bestille tilleggsutstyr som batterier og ladere kan være en prøvelse Moses verdig. Og for å ikke snakke om brukerstøtte/tekniske spørsmål.

 

Jeg har kjøpt min siste Dell.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:love:

Takk for at du deler dine erfaringer. Jeg bestemte meg for å bestille en bærbar 510 m pr Web fra Dell i februar i år. Det ble bare tull; det endte med mail og telefoner fram og tilbake, og Dell virket ikke troverdige på meg; fordi de ikke sendte ordrebekreftelse pr. post som de lovet meg; og jeg fikk veldig glatte svar, og tydelig at de ikke leste mine mail ordentlig. Jeg tok ikke sjansen på å betale; ønsket ikke å skaffe meg selv unødige bekymringer; så jeg fikk ordren kansellert; og alle Dell-brosjyrer som kommer i postkassen kaster jeg nå umiddelbart. :devil::wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...