Sharky Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hei! jeg har et nividia geforce5200 skjermkort. jeg har en del problemer med spill. det er en haug av grafikk feil overalt noen som veit hvordan jeg kan fikse dette???
Erik J. Nilsen Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Er kortet overklokket? Mulig årsak er varmegang i chippen eller minne. Hvis ikke, virker det som du rett og slett har et deffekt kort og må bytte. Dette er en "normal" bytte feil på endel kort om dagen. -P-
Sharky Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 ok. noen forslag til hvordan jeg kan kjøle det ned eller hvordan nytt kort jeg bør kjøpe???
xthal Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvordan er feilene da, hvis det er sjakkbrett så er mest sannsynlig at det er minnet som går varmt, hvis det er streker og "kruseduller" er det nok GPU'en som går varm.
Goophy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Har du ikke overklokket det burde du sende det inn og kreve et nytt...
flashcrw Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hvis det er et FX5200 med passiv kjøler, så blir kjøleribben svinvarm på disse kortene. Hvis du har dårlig lufting i kabinettet så kan feilen ligge der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå