Gå til innhold

Sacred hjelpetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg men ikke når du ikke kan rett skrivnings reglene for vanlig norsk slik som man lærer på barne skolen, ungdoms skolen og videre gående skolen skjønner du . Kom til bake etter at du har rettet ord delings feilene dine. Jeg vil hjelpe tråd jeg også, men hvem er tråd?

Skrevet (endret)
Jeg kan hjelpe deg men ikke når du ikke kan rett skrivnings reglene for vanlig norsk slik som man lærer på barne skolen, ungdoms skolen og videre gående skolen skjønner du . Kom til bake etter at du har rettet ord delings feilene dine. Jeg vil hjelpe tråd jeg også, men hvem er tråd?

Tror du har langt mer bruk for rettskrivingskurs enn meg, se på deg selv mann før du "whiner" på oss andre. Dessuten kan du sikkert finne et og annet skole forum hvor du kan rette på grammatikken til folk.

Edit: Så igjennom alle andre postene dine, hvor du rakker ned på skrivemåten til folk, har gjort hele forumet en tjeneste med å rapportere deg.

Vidre gående, ord delingsfeil.. :laugh: , hvilken av våre poster har de groveste grammatikk feilene?

Endret av zaico
Skrevet (endret)

Pinnella sin orddeling er nok bare for å illustrere.

Uansett, merkelig holdning du har. Du kan yte hjelp, men vil ikke fordi vedkommende som trenger hjelp har et par skrivefeil? Ta et par kurs i etikette, og kom tilbake når når du har lært. Ikke vær så vanskeligstilt og uhøflig.

Edit: Kan ikke hjelpe deg zaiko. Følte bare for å si hva jeg mente.

Endret av Sasuke-kun
Skrevet

Prøv heller med en tråd hvor du bare spør ditt enkle spørsmål. Slutt å kommentere andres skrivefeil. Slutt å spamme forumet. Stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...