Gå til innhold

ALARM

Laibach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på en pc med Abit nf7-s, amd 2600 og et Chieftec Dragon (med den strømmforsyningen som følger med når jeg kjøpte den).

Jeg har PC'en på rommet og om nettene når jeg laster ned noe, så dekker jeg til PC'en for at jeg ikke skal høre bråket så tyderlig. Dette resulterer noen ganger med at en alarm begynner å ule mitt på natten på grunn av det jeg tror, er for mye varme.

Men i dag når jeg satt på PC'en og startet disk defragmentering, kom alarmen igjen. dette er føreste gangen dette har skjedd uten at PC'en er blitt dekket. Jeg kjørte heller ingen spesielle programmer i bakrunn.

Så jeg lurer egentlig på om det virkerlig er varme i cpu eller hovedkort som gjør at det begynner å ule. Eller om det kan være strømmforsyningen som skaper for mye varme og på den måten kutter ut. Fordi når den begynner å ule stopper viftene (som er koblet til en viftestyring og ikke hovedkortet). OG jeg har altid syntes strømmforsyningen min lager litt vell mye varme.

jeg kjører nå disk defragmentering på nytt og kan ikke si at det er noe spesielt med cpu (50,50 av 70) eller hovedkort (30 av 60) tempraturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ikke lurt å dekke til pc`er på denne måten, bråker den for mye burde du finne andre vifter som er mer stillegående, eventuelt sette maskinen et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...