Gå til innhold

Gainward Geforce 4 mx460


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-03 15:20, dnivie skrev:

Han har GeForce2 Ti500 .. ikke GF3..


 

GeForce2 Ti500!!??

 

Du mener vel GeForce2 Ti (ytelsesmessig mellom Pro og Ultra)...

 

Har en liten "advarsel" til dem som har tenkt å kjøpe GF4MX og samtidig bruker TV-utprogrammer som TVTool: På TVTool sine hjemmesider står det at GF4MX, i motsetning til andre GF-kort med TV-ut, har en INTEGRERT TV-utbrikke i selve GF4MX-brikka! Dette betyr at det vil bli veldig vanskelig å styre TV-uten effektivt (som man gjør med TVTool).

 

TVTool sin forfatter sier enkelt og greit: Hold deg vekk fra GF4MX dersom du bruker TV-ut mye, eller i sammenheng med TVTool.

 

GF4Ti-kortene skal fortsatt bruke TV-ut brikker fra Conexant, Chrontel osv, som TVTool kontrollerer utmerket.

 

Les mer på http://www.tvtool.de/index_e.htm

Lenke til kommentar

Jeg har testet Geforce4 MX440 kortet til Creative sånn så vidt på jobben, og synes det virket helt greit jeg.

Det koster tross alt bare 1400 kroner, mot 1100 for et Geforce2 MX400 kort.

 

Testet disse to kortene mot hverandre og GF4 kortet fikk 3-4 ganger så høy score som GF2 kortet, synes det er greit jeg med tanke på at det bare er 3-400 kroner dyrere.

 

Så det så! :wink:

Lenke til kommentar

hmm, eg er litt uenig i de han fyren sa om ti500..

 

geforce2 ti500 kan godt vere mulig, det er jo tross alt laga geforce3 ti 200 450 500 og 550, sjøl om de er bare ti 200 og 500 er dei einaste ti-brikkene som er gitt ut......

 

og han andre, et mx400 er jo trossalt en god del dårligare enn et ti kort, og derfor vil de ikkje vere noken stor forskjell,

seie heller kjøp et ati radeon 8500 eller et ti200.... trur de e bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...