RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) jeg har shdsl fra firstmile jeg restarta den i går men jeg må putte i rom fila i modemet det er det jeg ikke klarer er det noen som kan det ps jeg er ikke på nett med den Endret 19. april 2004 av RAPTORR
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 jeg har rom filen men jeg veit ikke åsen man putter den i?
hemo Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) ftp til modem (med username og passord) på zyxel tar du: put lokalromfil.bin ras vent eit minutt og to Edit: Argh.. det der gjaldt oppdatering av firmware :s Om det bare er konfigen du skal oppdatera, så er det: put lokalromfil.bin rom Endret 19. april 2004 av hemo
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 ja jeg skal putte rom fila i modemet det er ikke på nett
KriB Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg har også SHDSL fra Firstmile. Det enkleste for oss som ikke er kommando-språkmektige (hmmm... fint ord det der... ) er å bruke webinterfacet. Da åpner du internet exporer skriver 192.168.1.1 i adressefeltet. Når de spør etter bruker/passord er standard fra Firstmile Bruker: Admin Passord:1234 (Så vidt jeg husker, har endret denne for lengst) Du vil få frem en "internettside" (som faktisk er i SHDSL- ruteren) som lar deg stille inn ruteren som du vil. Alt etter hva slags ruter du har vil du finne det ganske raskt under "System" eller noe sånt. Klikk litt rundt og let etter "Upload Rom"/firmware. Følg instruksene, det er enkelt. Hvis ikke det går, pm meg, så kan jeg hjelpe deg i kveld. Sitter på jobb nå.
KriB Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Modemet/ruteren må selvfølgelig være koblet på nettverket ditt.
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 det er koblet på men jeg får ikke kommet på nett
JPedro Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 det er koblet på men jeg får ikke kommet på nett Har du lagt opp en romfil du har fått fra Firstmile? Eller er det en annen en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå