Gå til innhold

Kjøpt ny skjerm


TroNyX

Anbefalte innlegg

Har skrevet om dette tidligere.

Kan leses her http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=226385

 

Har sendt mail til infocare som sagt å informert dem om feilen.

De sier at de kan reparere skjermen, eller jeg kan få en utbytte skjerm.

Men ifølge kjøpsloven har jeg rett på helt ny skjerm dersom de ikke klarer å reparere feilen.

Men det de tilbyr er en utbytte skjerm.

 

Feilen som er på skjermen har jo vært helt siden jeg fikk den, så da gjelder vell DOA?

 

Infocare skriver dette om DOA

DOA (Dead On Arrival)

"DOA (Defekt ved ankomst, nytt produkt) innvilges kun ved feil på monitor innen 14 dager fra levering. For Doa utbytte må fakturakopi sendes på faxnummer: 62824101 og merkes med RMA-nummeret du blir tildelt ved slutten av denne registreringen."

 

Teit at dem tilbyr utbytte skjerm når jeg vet jeg har krav på ny dersom de ikke klarer å reparere den.

Noen her som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doa gjelder som det står der 14 dager fra levering.

 

Dvs at du måtte ha brukt det som sto der innen 14 dager, som er en stund siden nå. Doa må meldes fra om innen 14 dager, den skal ikke oppstå innen 14 dager og så meldes fra om senere.

 

Så er du uheldig, kan du ikke få dette produktet karakterisert som DOA. Men en vanlig reperasjon er da egentlig ikke å forrakte? Så lenge du får en skjerm som fungerer, så er det vel ikke farlig.

 

Hva mener du forresten med utbytteskjerm?

Lenke til kommentar

Hei TroNyX.

 

Det er alltid kjipt med defekte produkter. Men det er derfor man har autoriserte service-verksteder :D

 

DOA er slik som Alastor sa. Gjelder i 14 dager fra du har mottatt produktet og må meldes fra innen den tid. ( på visse produkter gjelder faktisk datoen produktet forlater produsenten )

 

Når du sier at skjermen har vert slik hele tiden siden du fikk den, når / hvor lang tid gikk det før du sa i fra til psdata/infocare?

 

Du snakker også litt rundt deg selv mener jeg.

 

Har sendt mail til infocare som sagt å informert dem om feilen.

De sier at de kan reparere skjermen, eller jeg kan få en utbytte skjerm.

Men ifølge kjøpsloven har jeg rett på helt ny skjerm dersom de ikke klarer å reparere feilen.

Men det de tilbyr er en utbytte skjerm.

 

Du skal være veldig fornøyd med at de tilbyr deg en bytteskjerm så pontant, isteden for å stå på sine krav om å få reparert skjermen (iflg. forbrukerkjøpsloven har selger lov å få varen besiktiget av et autorisert verksted)

 

det som skjer da er at de sender deg den nye skjermen med budbil (dhl og/eller danzaz mener jeg infocare bruker) og samtidig henter den gamle. Det som skjer med den gamle er da at den blir reparert for å så bli tilbytt som bytteskjerm til neste kunde.

 

 

Alt dette gjøres av hensyn til miljøet. Quote fra guide gitt til bransjen fra forbrukerkjøpsloven:

Ombytte av reparerbare produkter medvirker til mer skroting og forverring av miljøet.

Av den grunn ønsker bransjen å tilrettelegge for utvidet anledning til reparasjon

 

:thumbup: til infocare for denne servicen.

 

hvis du har noen andre spørsmål angående forbrukerkjøpsloven så send meg en Pm så skal vi løse det.

 

Mvh.

Jack

Lenke til kommentar

Utbytte skjerm er en skjerm som de har fikset og reparert og kan sende ut til andre kunder.

 

Jeg meldte fra til psdata om dette bare en uke etter at jeg fikk skjermen.

Dagen derpå fikk jeg mail fra psdata.no om at jeg måtte snakke med infocare.no

 

Du sier at de sender en ny skjerm, vill det si at jeg får en _helt_ ny skjerm

eller en skjerm som de har valgt å kalle utbytteskjerm?

 

 

Beklager at det er litt dårlig formulert, starta threaden inatt engang :cry:

Endret av TroNyX
Lenke til kommentar

de kommer til å sende deg en såkal "refurbished" skjerm. en som er reparert og som "ny".

 

men når du meldte fra om feilen etter 10 dager så skal DOA regelen gjelde. da er det psdata som skal ta "knekken" og bytte skjermen din i en ny en.

 

kan være at psdata og infocare har spesielle rutiner ang. DOA. slik at infocare skal ta all handlingen.

 

Men på arbeidsstedet mitt så bytter vi skjermen (i en helt ny en) og tar resten med leverandøren slik at kunden ikke skal lide noen last.

Lenke til kommentar
Har skrevet om dette tidligere.

Kan leses her http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=226385

 

Har sendt mail til infocare som sagt å informert dem om feilen.

De sier at de kan reparere skjermen, eller jeg kan få en utbytte skjerm.

Men ifølge kjøpsloven har jeg rett på helt ny skjerm dersom de ikke klarer å reparere feilen.

Men det de tilbyr er en utbytte skjerm.

 

Feilen som er på skjermen har jo vært helt siden jeg fikk den, så da gjelder vell DOA?

 

Infocare skriver dette om DOA

DOA (Dead On Arrival)

"DOA (Defekt ved ankomst, nytt produkt) innvilges kun ved feil på monitor innen 14 dager fra levering. For Doa utbytte  må fakturakopi sendes på faxnummer: 62824101 og merkes med RMA-nummeret du blir tildelt ved slutten av denne registreringen."

 

Teit at dem tilbyr utbytte skjerm når jeg vet jeg har krav på ny dersom de ikke klarer å reparere den.

Noen her som har vært borti noe lignende?

HAVE A NICE DAY!

Må bare få lov til å sitere mitt eget innlegg om erfaringer med "infocare":

 

Sendte inn en skjerm til garantirep hos dem, servicen tok lang tid og fikk sendt tilbake en skjerm som ikke fungerte!

Jeg sendte så inn denne skjermen igjen med klage på dårlig service og fikk tilsendt en annen skjerm som skulle være i orden. Skjermen virket i 10sek. for så å bli helt død.

Herregud tenkte jeg, nå må de skjerpe seg og jeg skrev et lite krast brev til dem og de beklaget så mye og lovte å ordne opp i dette surret.

Jeg fikk da en annen type skjerm som var billigere og hadde dårligere specs grunnet "vi har desverre sluttet med å levere ut den type skjerm du hadde så vi sender en annen type"...

Ja ja, jeg var dum nok til å gå med på det siden jeg har vært uten skjerm i et par måneders tid.

Jeg mottok da en annen skjerm hvor de hadde "glemt" å sende med selve foten, pytt pytt tenkte jeg bare skjermen fungerer men den gang ei, etter 10 sek. så begynte skjermen å pipe som en gal, en høyfrekvent tone med kraftig styrke kom fra skjermen el. rettere sagt fra en defekt spole.

Jeg klagde så igjen til dem men de ville ikke å svare på e-mail og selvfølgelig så var det aldri noen som tok telefonen heller (sannsynlig så gjennkjente de mitt tlf.nr.).

For min del så ville jeg ikke ha sendt de så mye som en ødelagt lommelykt siden jeg tviler sterkt på at de har kompetanse nok til å skifte så mye som en lyspære!

 

BTW: Jeg kjøpte en annen bruktskjerm her om dagen og varen ble beskrevet "som ny", denne skjermen hadde vært inne hos infocare for reperasjon og dere kan gjette hvilken tilstand den var i...

Skjermen jeg mottok hadde fått hard medfart og bar tydelige tegn på at ukyndige reperatører hadde fiklet med skjermen.

For det første så hadde de prøvd å ta av frondekselet uten å se etter hvor selve dekselet var festet, dette resulterte i en sprekk på 10-15cm. i selve frondekselet!

Jeg koblet opp skjermen og til min store forskrekkelse så slo det gnister ut på baksiden av skjermen! Selve apparatkontakten/strømtilkoblingen lå helt løs inne i chassiet og hadde ikke ordentlig kontakt med printkortet.

Alt i alt så var dette en vare som infocare hadde utført service på og som de selv beskrev som ny...

 

infocare er temmelig synonymt med "nocare" og du kan risikere at du får en gammel skjerm tilbake med dårlig utført servicearbeide.

Var skjermen defekt ved ankomst (DOA) så har du selvfølgelig krav på en ny skjerm.

Så lenge du har meldt fra om denne feilen til butikk innen 14 dager etter du mottok skjermen så har du ditt på det rene.

Ikke godta et B-produkt fra infocare bare så den advarselen kommer frem i klartekst!

Endret av norrick
Lenke til kommentar
Har skrevet om dette tidligere.

Kan leses her http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=226385

 

Har sendt mail til infocare som sagt å informert dem om feilen.

De sier at de kan reparere skjermen, eller jeg kan få en utbytte skjerm.

Men ifølge kjøpsloven har jeg rett på helt ny skjerm dersom de ikke klarer å reparere feilen.

Men det de tilbyr er en utbytte skjerm.

 

Feilen som er på skjermen har jo vært helt siden jeg fikk den, så da gjelder vell DOA?

 

Infocare skriver dette om DOA

DOA (Dead On Arrival)

"DOA (Defekt ved ankomst, nytt produkt) innvilges kun ved feil på monitor innen 14 dager fra levering. For Doa utbytte  må fakturakopi sendes på faxnummer: 62824101 og merkes med RMA-nummeret du blir tildelt ved slutten av denne registreringen."

 

Teit at dem tilbyr utbytte skjerm når jeg vet jeg har krav på ny dersom de ikke klarer å reparere den.

Noen her som har vært borti noe lignende?

HAVE A NICE DAY!

Må bare få lov til å sitere mitt eget innlegg om erfaringer med "info(no)care":

 

Sendte inn en skjerm til garantirep hos dem, servicen tok lang tid og fikk sendt tilbake en skjerm som ikke fungerte!

Jeg sendte så inn denne skjermen igjen med klage på dårlig service og fikk tilsendt en annen skjerm som skulle være i orden. Skjermen virket i 10sek. for så å bli helt død.

Herregud tenkte jeg, nå må de skjerpe seg og jeg skrev et lite krast brev til dem og de beklaget så mye og lovte å ordne opp i dette surret.

Jeg fikk da en annen type skjerm som var billigere og hadde dårligere specs grunnet "vi har desverre sluttet med å levere ut den type skjerm du hadde så vi sender en annen type"...

Ja ja, jeg var dum nok til å gå med på det siden jeg har vært uten skjerm i et par måneders tid.

Jeg mottok da en annen skjerm hvor de hadde "glemt" å sende med selve foten, pytt pytt tenkte jeg bare skjermen fungerer men den gang ei, etter 10 sek. så begynte skjermen å pipe som en gal, en høyfrekvent tone med kraftig styrke kom fra skjermen el. rettere sagt fra en defekt spole.

Jeg klagde så igjen til dem men de ville ikke å svare på e-mail og selvfølgelig så var det aldri noen som tok telefonen heller (sannsynlig så gjennkjente de mitt tlf.nr.).

For min del så ville jeg ikke ha sendt de så mye som en ødelagt lommelykt siden jeg tviler sterkt på at de har kompetanse nok til å skifte så mye som en lyspære!

 

BTW: Jeg kjøpte en annen bruktskjerm her om dagen og varen ble beskrevet "som ny", denne skjermen hadde vært inne hos infocare for reperasjon og dere kan gjette hvilken tilstand den var i...

Skjermen jeg mottok hadde fått hard medfart og bar tydelige tegn på at ukyndige reperatører hadde fiklet med skjermen.

For det første så hadde de prøvd å ta av frondekselet uten å se etter hvor selve dekselet var festet, dette resulterte i en sprekk på 10-15cm. i selve frondekselet!

Jeg koblet opp skjermen og til min store forskrekkelse så slo det gnister ut på baksiden av skjermen! Selve apparatkontakten/strømtilkoblingen lå helt løs inne i chassiet og hadde ikke ordentlig kontakt med printkortet.

Alt i alt så var dette en vare som infocare hadde utført service på og som de selv beskrev som ny...

 

infocare er temmelig synonymt med "nocare" og du kan risikere at du får en gammel skjerm tilbake med dårlig utført servicearbeide.

Var skjermen defekt ved ankomst (DOA) så har du selvfølgelig krav på en ny skjerm.

Så lenge du har meldt fra om denne feilen til butikk innen 14 dager etter du mottok skjermen så har du ditt på det rene.

Ikke godta et B-produkt fra infocare bare så den advarselen kommer frem i klartekst!

u flaks du ass :(

 

asså du er teit som velger skjermen din til repasjon!

 

jeg fylte ut en sånn lapp og internett og der valgte jeg at de sende meg tilvsarende skjerm først og at jeg sender den skjermen jeg har tilbake til de i de eksen jeg fikk av de det gikk som smurt.

 

jeg fikk en skjerm som de hadde tatt på reprasjon den var helt strøken som ny vil jeg si syns infocare er bra firma jeg ass siker bare du som er litt klomsete eller at pcen din ødleger skjerm!

Lenke til kommentar

asså du er teit som velger skjermen din til repasjon!

 

jeg fylte ut en sånn lapp og internett og der valgte jeg at de sende meg tilvsarende skjerm først og at jeg sender den skjermen jeg har tilbake til de i de eksen jeg fikk av de det gikk som smurt.

 

jeg fikk en  skjerm som de hadde tatt på reprasjon den var helt strøken som ny vil jeg si syns infocare er bra firma jeg ass siker bare du som er litt klomsete eller at pcen din ødleger skjerm!

Jeg hadde ikke store valget, skjermen hadde ikke utbyttegaranti og firmaet jeg kjøpte den hos hadde gått konkurs.

Jeg litt klumsete??? Kjenner du meg personlig eller er det basert på egen erfaring?

Elektronikk/data har vært mitt fagfelt/interesse i 20 år og har en smule utdannelse innen dette selv om jeg ikke alltid har nyttegjort meg av utdannelsen i særlig grad...

PC'en min har alltid fungert 100% og siden det har vært min hobby/lidelse i lang tid så har jeg tatt meg råd til å kjøpe noe av det bedre som markedet har å tilby.

 

Infocare er et svært useriøst firma som ikke gidder å svare på mailforespørseler eller telefoner når de selv tabber seg ut.

Som sagt så har de sendt meg skjermer som ikke har fungert, de har sendt meg feil skjerm uten fot og de har også utført service på en skjerm som de beskriver som ny, den "som nye" skjermen hadde som sagt en 10-15cm sprekk i frontdekselet grunnet ukyndig demontering.

I tillegg så hadde de ikke klart å feste apparatkontakten så når jeg koblet den til så slo gnistene ut på baksiden.

Jeg fikk selvfølgelig byttet denne skjermen hos min forhandler og de personlig beklaget dette og de sa selv at det var utrolig at den hadde klart seg gjennom "kvalitetskontrollen" til infocare (det var såpass ille at jeg fikk en 21 tommers skjerm i bytte for den brukte 19 tommeren).

 

Du var kansje heldig og fikk en god skjerm, det er litt forskjell på servicepersonalet og resultatet blir deretter.

 

Hvis du først skal uttale deg om ting og tang så er det en fordel at man forholder seg til de fakta som er gitt i postene og ikke bruker selvernært fantasi!

 

 

BTW: Word er et meget bra tekstbehandlingsprogram med korrekturfunksjoner...

Endret av norrick
Lenke til kommentar

HELT ENIG!

 

Infocare har sluttet og svare på mailene mine.

Skulle ringe dem idag å da fikk jeg vite at de ikke har åpent i helgene, greit nok men de kunne jo opplyst det på sidene sine?

 

Hvordan skal jeg få sånn DOA? Når det går noen dager før at psdata svarer på mail og samme med infocare?

Jeg kan jo ikke bare gjette meg fram til hvordan mail dem har.

Dessuten sier ikke psdata NOE om at infocare.no har ansvar for skjermen etter salget! :no:

 

Å jeg er ikke hjemme før etter klokken 4 (når de stenger) nesten hver dag, å det er forbanna irriterende.

 

Å jeg finner meg ikke i å få noe utbytte skjerm som de har fikset.

Jeg vet at jeg har krav på en helt ny skjerm når skjermen jeg har ikke innfrir kravene!

 

Jeg kommer til og ringe dem og be om en helt ny skjerm, får jeg ikke det kontakter jeg fobrukerrådet.

 

PS: www.lovdata.no er en fin ting

Lenke til kommentar

Hvor mange dager gikk det mellom at du kjøpte skjermen og at du ringte InfoCare? Mer enn 14? I såfall har du ikke krav på DOA. Det du imidlertid har krav på er å få din egen skjerm reparert.

 

Jeg hadde en tilsvarende runde med Effekt på en Hansol 19" LCD. Sendte inn min splintra nye skjerm og fikk tilbake en gammel, møkkete sak med riper i. Da jeg hadde dokumentert ovenfor dem at jeg hadde ringt dem før det hadde gått 14 dager kunne de ikke nekte.

 

Det at det tok over fire måneder å få den nye skjermen, se det er en annen historie...

 

-KJ

Lenke til kommentar
HELT ENIG!

 

Infocare har sluttet og svare på mailene mine.

Skulle ringe dem idag å da fikk jeg vite at de ikke har åpent i helgene, greit nok men de kunne jo opplyst det på sidene sine?

 

Hvordan skal jeg få sånn DOA? Når det går noen dager før at psdata svarer på mail og samme med infocare?

Jeg kan jo ikke bare gjette meg fram til hvordan mail dem har.

Dessuten sier ikke psdata NOE om at infocare.no har ansvar for skjermen etter salget! :no:

 

Å jeg er ikke hjemme før etter klokken 4 (når de stenger) nesten hver dag, å det er forbanna irriterende.

 

Å jeg finner meg ikke i å få noe utbytte skjerm som de har fikset.

Jeg vet at jeg har krav på en helt ny skjerm når skjermen jeg har ikke innfrir kravene!

 

Jeg kommer til og ringe dem og be om en helt ny skjerm, får jeg ikke det kontakter jeg fobrukerrådet.

 

PS: www.lovdata.no er en fin ting

Har du meldt ifra til forhandler innen 14 dager så har du ditt på det rene og du har da krav på en ny skjerm.

Tross alt så skal man ikke betale full pris for en ny vare og risikere å få tilbake en en "infocare mishandlet" skjerm som kan være et år gammel eller mer!

Jeg finner det også betenkelig at forhandler avskriver seg alt ansvar når de solgte deg skjermen.

 

Vanlig skikk i elektronikkverden er at kunde forholder seg til butikken sin og at forhandleren forholder seg til importør/garantigiveren.

 

Skriv et saklig brev til forhandler hvor du ymter om at du vil ta i bruk de midler du har til rådighet og at du gjerne belyser denne saken i de nyhetsgruppene og HW relaterte forum du er aktiv i samt legger inn beskrivelse/negativ kommentar i webshopguiden.

Ta med at du også gjerne tar kontakt med forbrukerombudet og de instanser som beskytter kundenes rettigheter.

 

Jeg ville aldri i verden ha godtatt en brukt skjerm i bytte (spesielt med tanke på at unkyndig servicepersonell fra infocare har fiklet med den). :scared:

 

Kjør på og ikke finn på å gi opp for slik kundebehandling er totalt uakseptabelt!

 

Synd at du ikke tok i bruk angreretten!

 

Må bare ønske deg lykke til for det kommer du til å trenge sålenge infocare er med i bildet!

For min del så ga jeg til slutt blanke f'en etter å ha mottatt 3 skjermer som var i uorden, tross alt så gikk det måneder, flere timers telefonsamtaler, masser av mailkorrespondanse og det kostet skjorta å sende inn skjermen om igjen og om igjen.

Jeg ble så lei at jeg tok skjermen og leverte den inn der den burde ha havnet for lengst, rett på søppeldynga!

 

 

BTW: Hvilken butikk kjøpte du skjermen hos? Post svaret så vi kan styre unna useriøse butikker som aldri har hørt om kundbehandling eller kundeservice (det første jeg lærte på bedriftslederkurs er at kunden alltid har rett...).

 

Infocares "kundesenter" finner du her: http://infocare.no/online/eservice.asp?id=...are.no/eservice

Endret av norrick
Lenke til kommentar
Infocare har sluttet og svare på mailene mine.

Skulle ringe dem idag å da fikk jeg vite at de ikke har åpent i helgene, greit nok men de kunne jo opplyst det på sidene sine?

 

Hvordan skal jeg få sånn DOA? Når det går noen dager før at psdata svarer på mail og samme med infocare?

Jeg kan jo ikke bare gjette meg fram til hvordan mail dem har.

Dessuten sier ikke psdata NOE om at infocare.no har ansvar for skjermen etter salget! :no:

Du sende psdata mail ikkesant?? kikk i utboksen i ditt mailprogram der finner du mailen du sendte med forespørsel om DOA med dato og klokkeslett og hele pakka.

 

Hvis de ikke er interesert i å hjelpe deg i det hele tatt så kan du gi meg en pm hvor jeg skal ta å gi infocare et lite pling... men dette forutsetter at du har fått et returnr. (kan nemlig ikke kjefte på psdata da jeg ikke har noe med dem å gjøre.)

 

har du fått noe returnr fra psdata/infocare i det hele tatt??

Lenke til kommentar

Jeg fikk INGENTING hos PSdata..

De bare henvendte meg til infocare.no

 

 

Jeg har faktisk krav på en ny skjerm dersom de ikke klarer og reparere den skjermen jeg har nå.

Tenk om du skulle kjøpe deg en ny bil, så gikk noe i stykker som ikke kunne fikses, skulle du få en gammel bil da?

 

Skal ringe dem på mandagen.

 

 

Og hvordan skal jeg klare å kontakte dem på under 14 dager?

Når jeg mailen jeg fikk fra psdata kom sent, og infocare svarte på mailen så å si etter en uke?

Endret av TroNyX
Lenke til kommentar
Og hvordan skal jeg klare å kontakte dem på under 14 dager?

Når jeg mailen jeg fikk fra psdata kom sent, og infocare svarte på mailen så å si etter en uke?

Så lenge DU tok kontakt med psdata/infocare innen 14dager så har du retten på din side. og du kan vise til datoene på de mailene du sendte til dem i første omgang.

 

og ja infocare har et noe lurvete rykte. men igjen, ikke se på infocare som en liten kjellerbedrift. de har avdelinger i oslo, bergen, og et par steder jeg ikke kommer på nå.

 

Det er som med alle store bedrifter at det alltid er noen som skal ødelegge for de som faktisk gjør en ganske god jobb (se elkjøp/expert osv. hvor man får mange klager (også noen som er relativt like som denne) men hvor det er enkeltpersoner som ikke har gjort jobben sin riktig, det er fryktelig trist at det skal gå utover de andre so jobber i bedriften og gjør en skikkelig god jobb.)

 

stå på. hvis det er riktig at du har sagt ifra (noe jeg regner med) så skal du få en ny fra psdata. da selgeren har ansvaret ovenfor kundene og ikke verkstedene.

Lenke til kommentar
Og hvordan skal jeg klare å kontakte dem på under 14 dager?

Når jeg mailen jeg fikk fra psdata kom sent, og infocare svarte på mailen så å si etter en uke?

Når de svarer har ingenting med saken å gjøre her. Når kontaktet du dem? Gikk det lang tid fra du kjøpte skjermen til du sendte den første mailen for å varsle om feil?

 

-KJ

Lenke til kommentar

asså du er teit som velger skjermen din til repasjon!

 

jeg fylte ut en sånn lapp og internett og der valgte jeg at de sende meg tilvsarende skjerm først og at jeg sender den skjermen jeg har tilbake til de i de eksen jeg fikk av de det gikk som smurt.

 

jeg fikk en  skjerm som de hadde tatt på reprasjon den var helt strøken som ny vil jeg si syns infocare er bra firma jeg ass siker bare du som er litt klomsete eller at pcen din ødleger skjerm!

Jeg hadde ikke store valget, skjermen hadde ikke utbyttegaranti og firmaet jeg kjøpte den hos hadde gått konkurs.

Jeg litt klumsete??? Kjenner du meg personlig eller er det basert på egen erfaring?

Elektronikk/data har vært mitt fagfelt/interesse i 20 år og har en smule utdannelse innen dette selv om jeg ikke alltid har nyttegjort meg av utdannelsen i særlig grad...

PC'en min har alltid fungert 100% og siden det har vært min hobby/lidelse i lang tid så har jeg tatt meg råd til å kjøpe noe av det bedre som markedet har å tilby.

 

Infocare er et svært useriøst firma som ikke gidder å svare på mailforespørseler eller telefoner når de selv tabber seg ut.

Som sagt så har de sendt meg skjermer som ikke har fungert, de har sendt meg feil skjerm uten fot og de har også utført service på en skjerm som de beskriver som ny, den "som nye" skjermen hadde som sagt en 10-15cm sprekk i frontdekselet grunnet ukyndig demontering.

I tillegg så hadde de ikke klart å feste apparatkontakten så når jeg koblet den til så slo gnistene ut på baksiden.

Jeg fikk selvfølgelig byttet denne skjermen hos min forhandler og de personlig beklaget dette og de sa selv at det var utrolig at den hadde klart seg gjennom "kvalitetskontrollen" til infocare (det var såpass ille at jeg fikk en 21 tommers skjerm i bytte for den brukte 19 tommeren).

 

Du var kansje heldig og fikk en god skjerm, det er litt forskjell på servicepersonalet og resultatet blir deretter.

 

Hvis du først skal uttale deg om ting og tang så er det en fordel at man forholder seg til de fakta som er gitt i postene og ikke bruker selvernært fantasi!

 

 

BTW: Word er et meget bra tekstbehandlingsprogram med korrekturfunksjoner...

jeg kjøpte skjermen min hos psdata.no, så etter 9 mnd så ble bilde røre gult,

jeg ringte psdata.no og de gidde meg et telefonummer, jeg ringte de og snakka med han fyrern i telefonen han sa hva jeg skulle fylle ut et skjemma på internett og jeg gjore det,

2 dager sener ringte det på døra kl 9 og skjermen var kommet åpna jeg esken tok skjermen ut og plasserte den på skrive pulten og putta skjermen min inni esken jeg fikk fra de og sende den til bake no problem sier jeg ass!

skjermen jeg fikk hvar helt strøken!

til de som får problemer med skjermen så kan kan jo ta og ringe de er sykt venlig i tellefonen iaffall mot meg :thumbup:

Endret av pcpro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...