Gå til innhold

MSI MEGA 180 noen som har den


stisse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en sånn, men har levert den tilbake til Komplett pga den slo seg av hele tiden (kan ha vært en defekt, eller RAM/CPU som ble brukt). Den er, med rette HDen (en Samsung SP eller Seagate Barracuda), veldig stillegående.

Kanskje ikke like stille som en Shuttle Zen (ikke Socket A :p), som har ekstern strømforsyner/adapter, men sammenlignet med den vanlige ATX maskinen jeg har her, var den nesten lydløs.

Har også hatt en Soltek Socket A barebone en stund (fungerte ikke og ble også returnert), og av de to tror jeg MSIen var minst støy med.

Noen andre ting som plaget med Mega 180 var at den ikke støtter S-ATA, og det er vanskelig, for ikke å si umulig, å få to harddisker inn i den.

Lenke til kommentar

Har selv MSI MEGA 180 DeLuxe og er veldig godt fornøyd med den, på alle mulige måter. Kjekk liten sak.

 

Hva støynivået på denne angår så er jeg positivt overrasket. Har hatt en del Shuttle'r opp gjennom tiden, men ingen har vært så støysvake som denne fra MSI. Faktisk klasseforskjell. Når det så er sagt så har jeg ikke testet ut de aller siste modellene fra Shuttle

 

MEGA 180 er den mest støysvake pc'en jeg noen gang har hatt. Støyer vesentlig mindre enn den spille pc'en jeg har stående (Pentium 4).

 

Selv om jeg nå skal selge min (bare å PM meg dersom noen er interessert) for å rydde vei for noen småoppgraderinger av spillepc'en så kan jeg ikke noe annet enn å anbefale MSI MEGA 180.

Lenke til kommentar

Edit: Sletter innlegget; spørsmålet er stilt i feil kategori!

 

Er det noen som har erfaring med denne maskinen og skjermkort med egen Molex (strøminngang)? Har satt inn et FX 5900, og etter en stunds drift får jeg beskjed om at kortet ikke får nok strøm og av den grunn justeres innstillingene ned. Vifta på kortet går ikke rundt.... Er strømforsyningen så svak at den ikke klarer denslags tilleggskort?

Endret av Jonah Hex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...