axxls Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 jeg har nettopp vore i polen på klassetur.... jeg kjøpte meg vietnam der og d var jeg veldig glad for (billig) men til saka.... når jeg starter spillet så minimerer det seg d er VELDIG irriterende... når jeg lager en game så minimerer det seg og når jg gjør ett eller annet så minimerer det seg HELE TIDEN er d noen som vet hva jeg skal gjøre her for att d skal funke skikkeli????
Blib Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Battlefield-poster skal i Battlefield-forumet. Det er derfor det er her. Flyttes
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Mulig at denne billige polske versjonen din er piratkopiert. Kjøpte du det på et marked kanskje?
Togo Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Når jeg var på klassetur i polen så solgte de SVCD'er i butikkene Tipper det satt noen på bakrommet og lastet ned filmer og brente dem for så å selge dem billig (kosta ikke mer enn 20 spenn elns )...
Campyy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 jeg spiller The Sims en del (eller gjorde det før) og det minimerte seg hele tiden når jeg startet det, og det hjalp å skru av antivirusen, så du kan jo prøve det?
axxls Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Mulig at denne billige polske versjonen din er piratkopiert. Kjøpte du det på et marked kanskje? hehe det er ikke piratkopiert !!! det fyller med orginal cdkey å alt, har spilt på nette lenge også cdene er orginale
axxls Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Battlefield-poster skal i Battlefield-forumet. Det er derfor det er her. Flyttes jeg fann ikke battlefield forumet sorry skal lete grundigere neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå