Gå til innhold

Snikktitt på FF XII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW !! Imponert :) (Final Fantasy Fan) Men Jeg vil ha FFVII i ny versjon,.. Squaresoft sier at de ikke planlegger å lage det når *When game exsist and is playible on Current system there are no needs to recreate the game, though it has been thought on as one of the main games on ps3*

 

Virker lovende med andre ord :)

Lenke til kommentar

håper det, det er mange som vil ha ny og oppgradert versjon (re-creation) av FFVII og Squaresoft svarte slik,

 

[When game exsist and is playible on Current system there are no needs to recreate the game, though it has been thought on as one of the main games on ps3]

 

For meg betyr det at de har tenkt på oss og vil vente til Ps har blitt bedre, men vi får bare vente å se, akkuratt nå er det så mye falske rykter ute å går.. foreksempel : Neste FFVII blir online spill, Shinra Vs Avalanche osv... (hakke hørt på makan :laugh: ) sikkert god ide... men det var ikke det jeg tenkte på når jeg reg meg på Re-Creation lista (har blitt sendt til squaresoft for lenge siden, tror (TROR) det er for seint å melde seg på, jeg skal se om jeg finner linken og legge den inn her

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men ettersom dere prater litt om remakes - jeg drømmer om FF6 (FF3 US) på GBA :wow: Hadde det skjedd, hadde jeg blitt en veldig veldig veldig glad kar!

Hvis jeg ikke husker helt skeivt så mener jeg at jeg leste en artikkel om akkurat det på www.rpgamer.com

Uansett så ville dette spillet blitt kjøpt av meg, jeg synes FF VI er blandt seriens beste, nesten like bra som 7eren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...