Greedy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg tenkte meg å kjøpe ny LCD-skjerm! Men jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken jeg skal velge Har sitt litt her og der....og har funnet fram til to "17 skjermer Den ene er Testvinneren her på HardwareDOTno: Samsung 173T. Og sen andre er BenQ sin ny skjerm: BenQ FP783 12ms. Noen som har gode forslag på hvilken jeg skal kjøpe?
Nénmacil Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg bruker selv en Samsung SyncMaster 173T skjerm, og så langt må jeg si meg veldig fornøyd med skjermen. Dette var en stor overgang fra min tidligere EIZO FlexScan F56 17" CRT skjerm. Uansett, det var nok ikke dette "svaret" du letet etter. Jeg ga bare min anbefaling. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg valgte denne skjerem. Hvilken skjerm har du nå?.
fAight Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Kanskje du kan nevne hva du bruker pc'en mest til? Litt lettere å gi anbefalinger da.
Greedy Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Skjermen jeg har nå eg en "15 compaq skjerm(sikkert 10år gammel ) Det jeg skal bruke den til er spill og bildebehandling! Det er derfor jeg lurer på om det er nok med 25ms responstid på spill som Samsung'en har, eller om jeg skal satse på å kjøpe BenQ'en med 12ms?? Eg glad for alle anbefalinger
Prizefighter Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Tar jeg feil om jeg sier at denne skjermen vant en spilltest? Og er helt knall?
Nénmacil Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Du vil noen uansett merke en stor forskjell i bilde kvaliteten ved en overgang fra din eldre compaq skjerm til en LCD skjerm. Nå vet ikke jeg i hvor stor grad du jobber med bildebehandling, men i mitt tilfellet har Samsung SyncMaster 173T fungert som en drøm. Skjermen er rett og slett en nytelse å se på. Jeg regner med at du spiller raske FPS spill siden du også nevner responstid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå