Gå til innhold

Prøvde Fallout 1 for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i alle gode rollespill begynner man med en svak karakter og kan ikke utrette noe man kan skryte av. Selvfølgelig blir spillet MYE bedre etter hvert som du kommer deg videre i spillet. Det tar en god kvelds spilling før du kommer deg litt opp i level, men da er du også blitt mye sterkere, funnet bedre utstyr og vet hva som foregår i spillet. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å fortsette å spille det i noen timer, det er absolutt et spill som er verdt å pløye seg igjennom...

Lenke til kommentar
Som i alle gode rollespill begynner man med en svak karakter og kan ikke utrette noe man kan skryte av. Selvfølgelig blir spillet MYE bedre etter hvert som du kommer deg videre i spillet. Det tar en god kvelds spilling før du kommer deg litt opp i level, men da er du også blitt mye sterkere, funnet bedre utstyr og vet hva som foregår i spillet. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å fortsette å spille det i noen timer, det er absolutt et spill som er verdt å pløye seg igjennom...

Amen.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Ok. :) Kom meg til en annen plass, og skull ned i ett hull, men det sto jeg trengte ett tau. Hvor finner jeg dette?

Rundt omkring... ;) Neida! Du kan knabbe det av noen i byen der, ellers så finner du sånnt litt rundt omkring. Selges av endel folk. Vil anbefalle deg å hoppe rundt å utforske og snakke med de fleste i byen, så åran ting sæ etterhvert! Noe av cluet m dette spillet er å gjøre ting på egenhånd :love:

Lenke til kommentar

.. og bittelittegranne nedover, hvis jeg ikke husker feil.

 

Spillet er lagt opp til at du skal "snuble over" den byen mellom de to hvelvene. Snakk med folk der, og du får et par quests, en mulig partner (Ian), og flere hotspots på kartet. Snok rundt i hyller og skuffer, og nask med deg det du finner der. Tau kan du byttehandle med hun berten i byporten, mener jeg å huske.

 

Uansett, når du kommer deg ned i det andre hvelvet, finner du litt mer ammo og et nytt våpen (maskinpistol), og da begynner ting med ett å bli gøyere.

Lenke til kommentar

Det er mange ting som gjør Fallout til ett av tidenes beste spill. For meg så er det historien som fenger.

Da det kom var idèn og grafikken kjempe bra, og idèn er fortsatt bra. Jeg tror det er mange som har begynt på dette spillet og har lurt på hva dette er for noe tull.

Men bruker du litt tid så er historien rundt omkring i spillet så pass fengende at du blir dratt inn.

Der er humor falluot.

Spillet er lett og spille, og har du spillt det noen ganger kan du lett rase gjennom på 3 til 4 timer, men skal alt utforskes så tar det tid.

Bakgrunns musikken passer yperlig og legger en stemning på det du holder på med.

Råder deg til og gi spillet litt tid til og kommer under huden din.

 

"My the moonlight from the water not shine on you when you walk in the dessert at night"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...