Gå til innhold

T9 på P800

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på en lite spørsmål. Går det an å få T9 på P800? På en eller annen måte. Vet det finnes programmer som gjør at du kan trykke en og en bokstav med pennen også kommer det opp ordvalg, men finnes det et program som gjør at det blir T9 og man kan bruke det med tastene. Eller må dette være en innebygd funksjon fra før... Bare lurer litt :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. det var da for dårlig. Har hatt P800, men vurderer å faktisk gå tilbake til denne fra SX1 nå :p Men det er et meget stort irritasjonsmoment det der med T9 asså. Har selvfølgelig mest lyst på P900, men den er så dyr :cry:

Skrevet (endret)
Enda et minus med p800...

btw, T9 er enstandard, right?

"Enda et"?

Hvem trenger vel tungvinne T9 når man har qwerty keyboard og EziTap(.sis)?

Endret av fondus
Skrevet
Enda et minus med p800...

btw, T9 er enstandard, right?

"Enda et"?

Hvem trenger vel tungvinne T9 når man har qwerty keyboard og EziTap(.sis)?

alle har ikke qwerty og EziTap vettu..

Skrevet

Hva mener du med en standard? jeg synes at det idag bør være T9 på ALLE mobiler. Unntatt de som fra før av ikke har det da :p Det er jo genialt.

Skrevet

T9-ordlisten er selvsagt en standard.

Når det gjelder EziTap, koster det mye? Funker det like fett for P900? (Regner med det.) Tar jo et lite år å lære EziTap alle ordene da... teit at den ikke "samarbeider" med T9-ordlisten som finnes i P900. Det hadde vært en genistrek.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd fullversjonen av EziTap, men tror den koster rundt en 30$ husker ikke helt. Men hvordan den er på P900 vet jeg ikke, mulig at den "samarbeider" med T9 der... hmm... :hmm:

Skrevet

har selv fullversionen av ezitap til P800. Det er kun til tastaturet (flip open) Har ikke funnet en måte å slette de engelske ordene, noe som ville gjort programmet mye bedre.

Skrevet

Ja, det er litt irriterende at man ikke kan slette ordene som er der fra før. men for dere som lurer på hvordan programmet virker. Last ned trial versjon her!! Koster 13,95$ det er ikke så dyrt. Men for dere som har P900 så hadde ikke jeg giddet og kjøpe et slikt program når man fra før av har T9 som standard men men... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...